BLACK FRIDAY 2012: Tot ce TREBUIE SĂ ŞTII despre VINEREA NEAGRĂ

Circa 4,1 milioane de români au auzit de campania de REDUCERI BLACK FRIDAY şi aşteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.

5816 afișări
Imaginea articolului BLACK FRIDAY 2012: Tot ce TREBUIE SĂ ŞTII despre VINEREA NEAGRĂ

BLACK FRIDAY 2012: Tot ce TREBUIE SĂ ŞTII despre VINEREA NEAGRĂ (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/AFP)

Anul acesta, 23 NOIEMBRIE este data la care VINEREA NEAGRĂ soseşte din nou în magazinele din România.

Ca şi anul trecut, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi. Aliniate pe rafturile acestora, laptop-urile reprezintă principala atracţie, urmate de tablete şi de camerele foto.

Care sunt procentele cu care se vor REDUCE PREŢURILE din magazinele din România

Ideea unei zile în care REDUCERILE se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decât se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reuşeşte să câştige la cantitatea mai multor bunuri vândute.

Cele mai câştigate din afacerea BLACK FRIDAY sunt MAGAZINELE ONLINE, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate.

Nici magazinele clasice nu se pot plânge că vânzările nu merg bine în singura zi din an în care reducerile sunt cele mai consistente, însă de cele mai multe ori cumpărarea unui produs cu ocazia BLACK FRIDAY devine pentru client o cursă contratimp pe care trebuie să o câştige în dauna competitorilor săi.

România a sărbătorit BLACK FRIDAY pentru prima dată în anul 2011. Retailerii online, magazinele de electrocasnice şi distribuitorii de produse IT&C, electronice şi electrocasnice au avut de câştigat, unii mai mult, iar alţii mai puţin. Cert este că toată piaţa a avut de câştigat de pe urma sărbătorii americane împrumutate cu succes şi în România.

Posibile probleme pe care le vei întâmpina

Probleme au existat la primul BLACK FRIDAY din România pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce priveşte stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întâmpinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinşi deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi evident a unor sume consistente de bani.

În esenţă BLACK FRIDAY este o cursă pentru vânzător, care trebuie să îşi vândă produsele aflate sub PROMOŢIE în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite. Oricine a cumpărat produse de Vinerea neagră ştie din proprie experienţă că răbdarea în această zi este o virtute, iar o bună planificare şi nervi de oţel pot fi calităţi răsplătite cu achiziţionarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, dar şi cu bani în buzunare.

Originea BLACK FRIDAY

BLACK FRIDAY este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi ce sunt dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici