Black Friday 2014. Care sunt ofertele eMAG

Emag estimează că va înregistra cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday 2014, organizat pe data de 21 noiembrie, încasări de 150 de milioane de lei (circa 34 de milioane de euro), în creştere cu 50% faţă de Black Friday 2013.

2560 afișări
Imaginea articolului Black Friday 2014. Care sunt ofertele eMAG

Black Friday 2014. Care sunt ofertele eMAG (Imagine: SIlviu Matei/Mediafax Foto)

Circa 450.000 de produse vor fi incluse în campania de Black Friday 2014, faţă de 250.000 în 2013, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMAG. Reducerile ajung până la 75%, echivalentul unei valori totale de 75 de milioane de lei. Pentru 2014, portofoliul de produse incluse în campanei a fost diversificat, alocându-se un volum mai mare pentru game care au fost introduse mai recent în lista retailerului, cum ar fi anvelope de iarnă, boilere sau scutece pentru copii, dar şi elemente-surpriză în 2013 devenite între timp prezenţe obişnuite, ca autoturismele. Din cele 50 de automobile incluse în oferta de anul acesta, cel mai scump este un model Jaguar.

 În acest an, eMAG va vinde, de Black Friday, maşini în valoare de 2,5 milioane euro (mărci: Ford, BMW, Mercedes, Jeep, Jaguar, Fiat). De asemenea, va vinde anvelope de firmă la preţul de 199 lei bucata. „De Black Friday, vom vinde, printre altele, 10.000 de parfumuri (40 de branduri cunoscute) şi 20 de tone de mâncare pentru animale. eMag va avea o surpriză mare pentru consumatori, foarte vizibilă pe site, începând cu ora 23.00. Ştim că oamenii se întâlnesc în familie şi îşi pun dorinţele pe hârtie, dorind să cumpere lucruri diverse. Dimineaţa, asociază dorinţele cu produsele eMag. Procedeul de cumpărare este simplu - te loghezi, adaugi produsele în coş şi dar comanda cu un singur clic. În momentul acesta, sunt 24.950 de oameni pe site, de trei ori mai mulţi decât într-o zi normală. Dimineaţa vor fi 150.000-200.000 de oameni care intră pe site. O treime sunt de pe mobil sau tabletă şi eMag a lucrat doi ani la varianta mobilă”, a declarat Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, la emisiunea ZF Live.

Primele liste cu reduceri, exclusiv pe gândul

În ceea ce priveşte modalităţile de plată pe eMAG.ro, Stanciu se aşteaptă ca 80% dintre clienţi să plătească cash şi 20% online cu cardul. Site-ul eMAG foloseşte sute de servere şi poate suporta chiar şi 500.000 de utilizatori cu ocazia Black Friday 2014. Cât despre profit, el poate fi zero sau pe minus. „Noi câştigăm însă foarte mulţi clienţi noi. Din vânzările de Black Friday vom avea 100.000 clienţi noi. Fiecare are o valoare a clientului şi doi din o sută de clienţi fac o comandă. În prezent, eMAG are 1,5 milioane clienţi si de Black Friday, comanda medie este de 500 de lei (în non-sezon, comanda este de 550 lei)”, a mai spus Stanciu. 

Citeşte mai multe pe www.gandul.info

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici