Black Friday 2014. Ofertele DOMO, Flanco şi evoMAG

Ediţia din acest an a Black Friday, care în majoritatea magazinelor începe pe 21 noiembrie, va fi şi cea mai mare de până acum. Comercianţii au mărit oferta de produse, stocurile şi valoarea totală a reducerilor. Unele magazine mai mici vor începe să ofere discounturi mai devreme sau după 21 noiemrie, pentru a evita să intre în concurenţă directă cu cei mai mari jucători din piaţă.

2668 afișări
Imaginea articolului Black Friday 2014. Ofertele DOMO, Flanco şi evoMAG

Black Friday 2014. Ofertele DOMO, Flanco şi evoMAG

Circa 4,75 milioane de români cu vârsta între 18 şi 65 de ani doresc să cumpere produse de Black Friday 2014, cu 1,3 milioane mai mulţi decât în 2013, primele trei categorii vizate fiind electrocasnicele mici, televizoarele şi telefoanele mobile, potrivit unui studiu Millward Brown. Gândul vă prezintă, în exclusivitate, câteva din cele mai bune oferte eMAG şi va publica, în timp real, cele mai bune discounturi, informaţii despre „maratonul ofertelor”, precum şi statistici periodice primite de la magazinele participante.

Black Friday 2014. Aproape 30% dintre românii din mediul urban vor face sigur cumpărături cu ocazia Black Friday 2014, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare a pieţei iSense.Solutions. Principalele categorii de produse la care consumatorii îşi doresc promoţii de Black Friday pentru a le achiziţiona sunt electrocasnicele (28% dintre respondenţi), telefoanele mobile (18%), televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălţăminte (12%) şi laptopurile/notebook-urile (10%).

Conform studiului, vor achiziţiona produse de Black Friday 2014 în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (38%), precum şi consumatorii din categoria de vârstă  35-44 de ani (34%). De asemenea, femeile par mai indecise în ceea ce priveşte cumpărăturile de Black Friday – 59% dintre acestea (faţă de 49% dintre bărbaţi) au afirmat că nu ştiu sigur dacă vor face cumpărături.

Bărbaţii au fost mai receptivi la Black Friday şi în 2013. Atunci, aproximativ 17% dintre bărbaţi au afirmat că vor face „cu siguranţă” cumpărături, în timp ce 10% dintre femei spuneau acelaşi lucru, potrivit unui studiu realizat la momentul respectiv de Daedalus Millward Brown.

Numărul tranzacţiilor procesate online cu cardul de Black Friday 2014 va creşte cu peste 50% faţă de media anuală, iar suma medie procesată online cu cardul pentru cumpărăturile online din „Vinerea Neagră” se va dubla, potrivit estimărilor NETOPIA mobilPay, unul dintre cei mai importanţi procesatori de plăţi online cu cardul din România şi liderul pieţei locale de mobile payments.

evoMAG ne-a oferit o listă cu produse şi categorii care vor face parte din Black Friday:

1. Multifuncţional HP Deskjet InkAdvantage 3525 eAiO - reducere de 41%

2. Smartwatch-uri cu preţuri începând de la 299 lei

3. Produse de îngrijire personală de la 29 lei

4. Aparate foto compacte cu până la 43% reducere

5. Mauşi wireless de la 29 lei

6. Noul Touareg cu reducere de 4.000 de euro

Puteţi descărca catalogul de reduceri Flanco de AICI

În acest an, eMAG va vinde, de Black Friday, maşini în valoare de 2,5 milioane euro (mărci: Ford, BMW, Mercedes, Jeep, Jaguar, Fiat). De asemenea, va vinde anvelope de firmă la preţul de 199 lei bucata. „De Black Friday, vom vinde, printre altele, 10.000 de parfumuri (40 de branduri cunoscute) şi 20 de tone de mâncare pentru animale. eMAG va avea o surpriză mare pentru consumatori, foarte vizibilă pe site, începând cu ora 23.00. Ştim că oamenii se întâlnesc în familie şi îşi pun dorinţele pe hârtie, dorind să cumpere lucruri diverse. Dimineaţa, asociază dorinţele cu produsele eMAG. Procedeul de cumpărare este simplu: te loghezi, adaugi produsele în coş şi dai comanda cu un singur clic. În momentul acesta, sunt 24.950 de oameni pe site, de trei ori mai mulţi decât într-o zi normală. Dimineaţa vor fi 150.000-200.000 de oameni care intră pe site. O treime sunt de pe mobil sau tabletă şi eMAG a lucrat doi ani la varianta mobilă”, a declarat Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, la emisiunea ZF Live. 

În ceea ce priveşte modalităţile de plată pe eMAG.ro, Stanciu se aşteaptă ca 80% dintre clienţi să plătească cash şi 20% online cu cardul. Site-ul eMAG foloseşte sute de servere şi poate suporta chiar şi 500.000 de utilizatori cu ocazia Black Friday 2014. Cât despre profit, el poate fi zero sau pe minus. „Noi câştigăm însă foarte mulţi clienţi noi. Din vânzările de Black Friday vom avea 100.000 clienţi noi. Fiecare are o valoare a clientului şi doi din o sută de clienţi fac o comandă. În prezent, eMAG are 1,5 milioane clienţi si de Black Friday, comanda medie este de 500 de lei (în non-sezon, comanda este de 550 lei)”, a mai spus Stanciu. 

DOMO a publicat catalogul pentru Black Friday 2014, Îl puteţi descărca de AICI

Citeşte mai multe pe www.gandul.info

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici