Card de cumpărături lansat de Air France KLM, Tarom şi Banca Transilvania cu bonus bilete de avion

Air France KLM, Tarom şi Banca Transilvania au lansat marţi un card bancar de călătorii, denumit BT Flying Blue, prin care românii pot transforma în bilete de avion cumpărăturile făcute, reprezentanţii companiilor aeriene estimând că anul viitor vor fi achiziţionate peste 5.000 de astfel de carduri.

1100 afișări
Imaginea articolului Card de cumpărături lansat de Air France KLM, Tarom şi Banca Transilvania cu bonus bilete de avion

Card de cumpărături lansat de Air France KLM, Tarom şi Banca Transilvania cu bonus bilete de avion (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

Produsul va aduce utilizatorilor diferite beneficii şi le va permite cu fiecare cumpărătură să câştige mile în programul Flying Blue. Cu aceste mile ei vor putea achiziţiona ulterior bilete de avion şi alte produse.

"Mai întâi, cei interesaţi trebuie să îşi facă un card Flying Blue, înregistrându-se pe site-ul www.flyingblue.com, iar după aceea pot merge la orice sucursală a Băncii Transilvania şi să aplice pentru un card de credit BT Flying Blue. Sunt două tipuri de carduri - clasic şi premium. Cel clasic presupune că la fiecare cumpărătură de 4 lei primeşti 1,5 mile. Cu cardul premium, la fiecare 4 lei primeşti 2 mile. Cu aceste mile, acumulate pe card, se pot lua bilete de avion", a declarat Nicoleta Vişan, director de marketing la Air France KLM.

TITLURILE ZILEI

Astfel, la 30.000 de mile acumulate pe card se acordă un bilet de avion gratuit dus-întors în Europa. Pentru lansare, primii 1.000 de membri care îşi fac card BT Flying Blue primesc un bonus de 15.000 de mile.

De asemenea, posesorii cardului pot plăti în maximum trei rate pentru biletele de avion pe zborurile Air France KLM şi Tarom. Cardul include şi asigurare de călătorie gratuită.

Cardul are o perioadă de garanţie de 55 de zile pentru achiziţiile făcute şi o dobândă de 24% pe an. Posesorii cardului vor avea acces gratuit în saloanele "Business Lounge" din aeroportul Henri Coandă din Bucureşti şi din aeroportul Avram Iancu din Cluj-Napoca.

Flying Blue este cel mai mare program de fidelizare din Europa, cu peste 24,5 milioane de membri. În program sunt 35 de companii aeriene partenere şi peste 100 de parteneri care nu sunt companii aeriene. Cu cat membrii săi călătoresc mai mult, cu atât vor primi mai multe premii.

În România sunt peste 110.000 de membri Flying Blue, dintre care 25.000 înregistraţi anul trecut.

Air France KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial, şi lider de piaţă pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2013, Air France KLM a transportat peste 77,3 milioane de pasageri şi peste 1,3 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 552 aeronave, iar reţeaua acoperă 231 de destinaţii din 103 ţări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle şi Amsterdam-Schiphol.

Air France şi KLM sunt companii membre ale alianţei globale SkyTeam care numără 20 membri şi care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o reţea globală de peste 16.323 de zboruri către peste 1.064 de destinaţii din 178 de tari.

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române Tarom a fost înfiinţată în 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. Din iunie 2010 este membră a SkyTeam, din 1993 membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA), iar din 2000 este membră a Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene (AEA).

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active şi are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,8 de milioane de clienţi activi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici