Ce trebuie să ştii să faci pentru a te angaja la Facebook

Un director al Facebook dezvăluie ce calităţi trebuie să aibă cei care vor să se angajeze în cadrul companiei, scrie Business Magazin.

331 afișări
Imaginea articolului Ce trebuie să ştii să faci pentru a te angaja la Facebook

Ce trebuie să ştii să faci pentru a te angaja la Facebook

Jeff Reynar este director al departamentului de inginerie al Facebook în New York. În această calitate a intervievat aproape 100 de oameni într-un an. El dezvălui pentru Business Insider ce fel de persoane vrea reţeaua de socializare să angajaze, potrivit Business Magazin.

Cum trebuie să arate candidaţii ideali pentru a ocupa slujbele în cadrul gigantului american?

"Vrem să angajăm oameni care sunt îndrăzneţi şi care sunt dispuşi să rezolve probleme dificile precum probleme cu care se confruntă clienţii, probleme tehnice dificile care ne-ar permite nouă să construim lucruri noi", povesteşte Reynar. De asemenea, el a mai spus că oamenii pe care vor să-i angajeze trebuie să ştie să prioritizeze, să fie concentraţi pe rezolvarea problemelor mari, importante, decât pe rezolvarea celor mici.

Jeff Reynar spune că la Facebook se angajează oameni care provin din diferite medii, fie că au renunţat la studii sau nu. "Avem oameni care au învăţat programare singuri şi avem oameni care au doctorate în cibernetică". El a mai spus că vor să angajeze oameni de peste tot pentru a avea un grup divers deoarece "ne permite să construim produse pentru toată lumea aducând un set de perspective diferite".

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici