- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (15.10.2015, 12:09)
- Emil Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ceasurile inteligente Vector, dezvoltate de la zero în România, au fost lansate în ţara noastră. Cât costă - FOTO
Start-up-ul Vector Watch, fondat anul trecut de antreprenorul Andrei Pitiş, a lansat ceasurile inteligente sub brandul Vector pe piaţa românească, distribuite exclusiv prin Orange, la preţuri cuprinse între 300 şi 500 de euro.
1540 afișări
Ceasurile inteligente Vector, dezvoltate de la zero în România, au fost lansate în ţara noastră. Cât costă (Imagine: Facebook)
Ceasurile, disponibile de asemenea pe pieţele din Marea Britanie şi SUA, au ecran alb - negru, pot funcţiona până la 30 de zile cu o singură încărcare a bateriei, sunt fabricate din oţel inoxidabil şi sunt singurele de pe piaţă compatibile cu cele mai populare sisteme de operare - iOS, Android şi Windows Phone.
Smartwatch-urile au fost dezvoltate de la zero în România, de la proiectare şi design la platforma software sau hardware, iar în prezent sunt asamblate în China.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
-
Vremea se încălzeşte în Capitală. Ploi şi maxime de 24 de grade
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
"Vector Watch vine în completarea ofertei de accesorii wearable a Orange, care a înregistrat în prima parte a anului vânzări de patru ori mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut", arată operatorul telecom, într-un comunicat.
În vara anului trecut producătorul de ceasuri a beneficiat de o investiţie de 500.000 de euro din partea antreprenorului Radu Georgescu, acesta fiind principalul finanţator.
Afacerea lansată anul trecut în România are în prezent sediul central la Londra şi este condusă de un fost director general al producătorului de ceasuri Timex, Joe Santana.
Pe segmentul smartwatch-urilor sunt prezente, printre altele, companiile Samsung, Apple, Sony şi Huawei, dar şi brandul Evolio, al antreprenorului Liviu Nistoran, cu X-Watch. Pentru acest model livrările vor începe la 20 octombrie, preţul ceasului fiind de 400 de lei.
Citește pe alephnews.ro: Cillian Murphy devine vegan: „Mi-e dor de brânză. Nu îmi lipsește carnea”
Citește pe www.zf.ro: Revoltă la Carrefour în România: Cu cât sunt plătiţi angajaţii
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe