Conferinţă Ziua Publicităţii: În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială

Acţiunile de tip CSR au crescut ca număr în criză, în ciuda bugetelor mai restrânse ale companiilor, dar în acelaşi timp şi agenţiile de publicitate se implică în mod gratuit în campanii sociale, sunt de părere invitaţii panelului “Publicitatea şi societatea civilă”, organizat în cadrul conferinţei Ziua Publicităţii.

37 afișări
Imaginea articolului Conferinţă Ziua Publicităţii: În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială

Conferinţă Ziua Publicităţii: În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială (Imagine: Shutterstock)

 “Este un paradox pe care l-am constatat în publicitate. Pe măsură ce a intervenit tot mai puternic criza, a crescut cumva numărul implicărilor agenţiilor în campaniile de CSR. Sunt două motive: motivare externă şi internă. Motivul intern este despre convingerea oamenilor că fac un lucru bun, în care cred. În perioada electorală creşte foarte mult frecvenţa de campanii de acest fel”, a declarat Sorin Psatta, integrated communication director al Graffiti BBDO România.

Mai mult, publicitatea ar trebui să pună mai mult accentul pe partea educativă şi să promoveze principii etice. “Oamenii pot fi educaţi. Mi se pare foarte important ca lumea advertisingului să sprijine ONG-urile, social entrepreneurship”, a spus Adriana Comăneci, managing partner al Reviro.

Citeşte continuarea materialului pe www.zfcorporate.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici