- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Conferinţă Ziua Publicităţii: În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială
Acţiunile de tip CSR au crescut ca număr în criză, în ciuda bugetelor mai restrânse ale companiilor, dar în acelaşi timp şi agenţiile de publicitate se implică în mod gratuit în campanii sociale, sunt de părere invitaţii panelului “Publicitatea şi societatea civilă”, organizat în cadrul conferinţei Ziua Publicităţii.
Conferinţă Ziua Publicităţii: În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială (Imagine: Shutterstock)
“Este un paradox pe care l-am constatat în publicitate. Pe măsură ce a intervenit tot mai puternic criza, a crescut cumva numărul implicărilor agenţiilor în campaniile de CSR. Sunt două motive: motivare externă şi internă. Motivul intern este despre convingerea oamenilor că fac un lucru bun, în care cred. În perioada electorală creşte foarte mult frecvenţa de campanii de acest fel”, a declarat Sorin Psatta, integrated communication director al Graffiti BBDO România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
-
Pentagonul alocă 20 miliarde dolari pentru dezvoltarea avionului care-l va înlocui pe F-22 Raptor
Mai mult, publicitatea ar trebui să pună mai mult accentul pe partea educativă şi să promoveze principii etice. “Oamenii pot fi educaţi. Mi se pare foarte important ca lumea advertisingului să sprijine ONG-urile, social entrepreneurship”, a spus Adriana Comăneci, managing partner al Reviro.
Citeşte continuarea materialului pe www.zfcorporate.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO