- Home
- Economic
- (12.06.2014, 08:48)
- Adrian Robu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum a devenit proiectul „CEO privat la stat“ un alibi pentru politicieni să-şi pună „acoliţii“ la şefia companiilor de stat – cazul Ministerului Transporturilor
Proiectul de management privat la companiile de stat din subordinea Ministerului Transporturilor, care s-a dorit să fie o piatră de temelie a strategiei de eficientizare a acestora, în contextul în care multe dintre ele reprezentau adevărate găuri negre, s-a transformat într-un eşec plătit din bani publici.
231 afișări
Cum a devenit proiectul „CEO privat la stat“ un alibi pentru politicieni să-şi pună „acoliţii“ la şefia companiilor de stat – cazul Ministerului Transporturilor (Imagine: Gabriel Fluerariu/Mediafax Foto)
Deşi a avut un contract de 200.000 de euro cu PwC, George Butunoiu şi avocaţii D&B David şi Baias pentru selecţia de manageri privaţi pentru companii precum Tarom, Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti sau CFR Marfă, Ministerul Transporturilor a început în ultima perioadă să facă schimbări de management pe cont propriu aproape săptămânal, iar pe lista noilor şefi se află nu doar persoane care au sau au avut activitate politică în cadrul partidului aflat la guvernare, ci şi care nu au experienţă care să corespundă cu profilul profesional impus prin lege pentru managerii privaţi. Explicaţii privind schimbările nu au venit însă din partea Ministerului Transporturilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Musk are planuri controversate cu cipurile Neuralink: Oamenii se vor contopi cu Inteligența Artificială
-
Veste bună pentru Diaspora. Zboruri directe spre Aeroportul Milano Bergamo din Bacău, de vineri
-
Strâns cu uşa de regimul Putin, patronul aplicaţiei Telegram a anunţat că a blocat mii de utilizatori
-
Românii au promisiuni că vor intra complet în Schengen, inclusiv terestru
„Aici e marele semn de întrebare. Nu avem un tablou complet al situaţiei, atât timp cât nu avem explicaţii privind schimbările. E clar că există unele lucruri care ţin de aplicarea ordonanţei (OUG 109/2011, care stabileşte principiile guvernanţei corporative - n.red.) care nu merg. Procesul de îmbunătăţire a guvernanţei la companiile de stat este lăudabil, nu trebuie să fie compromis de o comunicare deficitară“, spune analistul economic Aurelian Dochia.
În ultima lună, Transporturile au schimbat managerii privaţi la companii precum Tarom, Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti (CNAB) şi CFR Marfă, fără a oferi prea multe explicaţii cu privire la motivele care au declanşat aceste noi numiri.
Citeşte mai multe despre evoluţia proiectului „CEO privat la stat“ pe www.zf.ro.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Mirel din Timişoara, renegat de familie după crima oribilă! Gestul făcut de fiecare membru în parte
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 13:23
-
astăzi, 13:18