Cum a reuşit un om să facă AVERE din vânzarea unui produs de care toată lumea beneficiază GRATIS

În unele locuri de pe pământ, aerul curat este un lux. Fie că este vorba de smogul gros produs de fabrici sau de poluarea invizibilă ieşită din ţevile de eşapament care sufocă oraşele. Tot mai multe citadele pierd lupta contra poluării, relatează BBC.

3340 afișări
Imaginea articolului Cum a reuşit un om să facă AVERE din vânzarea unui produs de care toată lumea beneficiază GRATIS

Cum a făcut un om să facă AVERE din vânzarea unui produs de care toată lumea beneficiază GRATIS (Imagine: Hepta)

Un număr tot mai mare de companii fac bani buni din îmbutelierea aerului curat. Pare o glumă, doar că este, de fapt, o afacere profitabilă, notează Business Magazin.

O astfel de companiei este Edmonton, din Alberta (Canada), care îmbuteliază aerul. O singură sticlă cu opt litri de aer comprimat se cinde la 24 de dolari şi este suficientă pentru 160 de inspiraţii.

Moses Lam a pornit această afacere dorind iniţial să facă glume prietenilor săi, dar a constatat, că, de fapt, cererea pentru astfel de produse a explodat.

„Pieţele pe care le ţintim sunt cele sufocate de poluare, unde mulţi oameni mor înainte de vreme din pricina calităţii proaste a aerului. Aerul nostru este pur şi simplu o experienţă pe care cei mai mulţi dintre indieni şi chinezi nu ar avea cum să o cunoască altfel”, a spus Moses. 

Moses vinde acum 10.000 de sticle cu aer în fiecare lună şi se aşteaptă ca până la finalul anului numărul acestora să crească de patru ori.

Citeşte continuarea pe BM.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici