Dacia prezintă în cadrul Salonului Auto de la Paris noul design al modelelor şi noile motorizări

Dacia prezintă în cadrul Salonului Auto de la Paris noul design pentru patru din modelele emblematice ale mărcii: Logan, Logan MCV, Sandero şi Sandero Stepway.

7379 afișări
Imaginea articolului Dacia prezintă în cadrul Salonului Auto de la Paris noul design al modelelor şi noile motorizări

Dacia prezintă în cadrul Salonului Auto de la Paris noul design al modelelor şi noile motorizări (Imagine: Octav Ganea/ Arhiva Mediafax Foto)

Acestea sunt disponibile cu o gamă largă de motorizări (printre care noul bloc SCe 75 CP) şi de transmisii, precum şi noi echipamenmte, potrivit unui anunţ al companiei.

Una dintre surprize vine de la Dacia Duster, care va dispune, pentru prima oară, de o cutie de viteze automată, cu dublu ambreiaj, intitulată EDC.

Modelele care constituie soclul gamei Dacia dispun, de acum, de o identitate luminoasă proprie atât pentru partea frontală cât şi pentru cea din spate. Blocurile optice faţă şi spate au fost redesenate. În partea frontală, luminile de zi, cu lămpi de tip LED, se compun din patru blocuri dreptunghiulare suprapuse pe verticală. În partea din spate, identitatea luminoasă este constituită dintr-un ansamblu de patru careuri.

Noile modele Logan, Logan MCV şi Sandero dispun de o bară de protecţie frontală redesenată, cu o grilă de admisie a aerului cu contur cromat.

În cazul Noului Sandero Stepway, mânerele de acţionare a portierelor sunt, la rândul lor, cromate.

Toate vehiculele gamei dispun de materiale interioare noi.

Noile modele Logan, Logan MCV, Sandero şi Sandero Stepway dispun de sisteme de asistenţă, şi în funcţie de versiune, modelele dispun de o cameră video de marşarier şi de asistenţă la demarajul în rampă, pentru uşurarea manevrelor. Comenzile de acţionare a geamurilor electrice, faţă şi spate, sunt de acum amplasate pe panourile portierelor. Şoferul dispune, de acum, de o comandă impulsională pentru acţionarea geamului.

În partea din faţă îşi face apariţia un spaţiu de depozitare a telefonului mobil, iar în partea laterală a consolei centrale, un mic buzunar poate adăposti diferite obiecte personale. În spate, consola centrală dispune de acum de un nou suport pentru sticle. O altă noutate: pasagerii aflaţi în spate beneficiază de o priză de 12 volţi pentru încărcarea aparatelor electronice.

Noile modele sunt disponibile, încă de la lansare, cu şapte variante de grup motopropulsor, din care una în premieră – blocul SCe 75 CP (Euro6). Acest nou motor cu 3 cilindri, de 1,0l, care dezvoltă 75CP, beneficiază de expertiza Renault. El permite reducerea emisiilor de CO2 şi a consumului de combustibil cu aproape 10% [2].

Gama de motorizări include astfel, următoarele propulsoare: pe benzină: SCe 75 CP, TCe 90 CP cu sistem Stop & Start (S&S), TCe 90 CP S&S GPL şi TCe 90 S&S cu cutia pilotată Easy-R; pe motorină: dCi 75 CP S&S, dCi 90 CP S&S cu cutie de viteze manuală sau pilotată Easy-R.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici