- Home
- Economic
- CLUJ-NAPOCA, (26.10.2017, 15:17)
- Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Director Renault România: Importul maşinilor second hand, impact negativ asupra siguranţei rutiere
Directorul general al Grupului Renault România şi preşedintele Automobile Dacia, Yves Caracatzanis, consideră că importul maşinilor second hand are un impact negativ în România asupra mediului şi siguranţei rutiere, problema fiind expusă deja autorităţilor centrale.
444 afișări
Director Renault România: Importul maşinilor second hand, impact negativ asupra siguranţei rutiere
Yves Caracatzanis a declarat, joi, la Cluj-Napoca într-o conferinţă de presă, că până în luna octombrie vor fi înmatriculate peste 500.000 de autovehicule second hand, din care peste 70% au peste 10 ani vechime.
”În ceea ce priveşte importurile de autovehicule second hand, până în luna octombrie a acestui an vor fi înmatriculate peste 500.000 de astfel de autovehicule, din care peste 70% au peste 10 ani vechime, iar tot ceea ce aduce cu sine această vârstă a autovehiculului are un impact asupra mediului şi siguranţei rutiere. La nivel naţional ponderea este de un vehicul nou înmatriculat la cinci autovehicule second hand importate. Am discutat această problemă cu autorităţile centrale deoarece impactul este negativ asupra României, al românilor, din punct de vedere al mediului, al siguranţei rutiere şi al taxelor colectate. Este important şi pentru industria auto, pentru o ţară care are doi constructori auto”, a spus Caracatznis.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 16:05
• Guvernul se mută pentru o zi în alt oraş. Şedinţă de Guvern la Timişoara, joi
-
astăzi, 16:24
-
astăzi, 16:27
• Iohannis la Seul: Am certitudinea că, împreună, vom sprijini noi proiecte în domenii inovative
-
astăzi, 14:55
• Ucraina suspendă serviciile consulare pentru ucrainenii din străinătate care pot fi încorporaţi
-
astăzi, 14:21
-
astăzi, 07:00
-
astăzi, 14:53
• ,,Măştile” extremei drepte ar urma să cadă cu ocazia alegerilor europene din iunie
-
astăzi, 13:46
• Cîrstoiu: Nu am luat decizia de face un pas înapoi pentru că un medic nu abandonează niciodată
-
astăzi, 12:25
-
astăzi, 11:40
-
astăzi, 12:03
-
astăzi, 11:43
-
astăzi, 11:05
-
astăzi, 10:06
• Acord de cooperare în domeniul apărării, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:35
Întrebat de corespondentul MEDIAFAX care este soluţia la problema ridicată, directorul general al Renault România a răspuns că aceasta este dezvoltată de autorităţile centrale, iar el nu doreşte să se substituie acestora.
Directorul general al Renault România a avut, joi, o întâlnire la Prefectura Cluj cu prefectul Aurel Cherecheş.
Citeşte şi: Pierderi masive la Transelectrica, anunţate de directorul companiei: Activitatea este perturbată şi pune în pericol funcţionarea sistemului
Citeşte şi: Iohannis: În 10 ani UE, PIB-ul României aproape s-a dublat, puterea de cumpărare a crescut cu 20%
Citeşte şi: Oficial european despre creşterea economică "relativ bună": Există premise ca România să se încadreze în deficitul de 3% şi în 2017, şi în 2018
Citeşte şi: GREVĂ spontană la Uzina de Vagoane Aiud: Angajaţii sunt nemulţumiţi că nu şi-au primit salariile/ Sindicalist: Problemele sunt ”destul de urâte”
Citeşte şi: Analiştii anticipează o depreciere a leului şi creşterea dobânzilor. La cât ar putea ajunge cursul euro-leu / Previziunile pentru ROBOR
Citeşte şi: Două oraşe celebre merg în instanţă pentru a dovedi că guvernul celei mai mari puteri a Europei le-a calculat greşit dimensiunea populaţiilor, iar asta le costă miliarde de euro
Citeşte şi: Cine este cel mai admirat manager, premiat în cadrul Galei CEO Awards, organizată de Business Magazin
Citeşte şi: Creşte deficitul bugetar: Aproape şapte miliarde de lei, în primele nouă luni ale anului
Citește pe alephnews.ro: Sunt europarlametari, dar doar cu numele. Cine sunt românii care au lipsit la voturile din Parlamentul European
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Citește și: Pierderi masive la Transelectrica, anunţate de directorul companiei: Activitatea este perturbată şi pune în pericol funcţionarea sistemului
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie găsită moartă: „Mi-a zis că…”
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe