- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (11.02.2011, 12:27)
- Lidia Neagu , Lidia Neagu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CFR va închide 20% din reţeua feroviară dacă nu găseşte un investitor pentru întreţinerea liniilor
CFR SA va închide 20% din liniile de cale ferată, reprezentând aproximativ 4.000 de kilometri, dacă nu găseşte un investitor care să realizeze întreţinerea acestora şi care va fi selecţionat în urma unor licitaţii, potrivit scrisorii de intenţie convenită de Guvern cu FMI.
116 afișări
CFR va închide 20% din reţeua feroviară dacă nu găseşte un investitor pentru întreţinerea liniilor (Imagine: Bogdan Maran/Mediafax Foto)
În forma iniţială a documentului, CFR SA se angaja să închidă 6.000 de kilometri de cale ferată, reprezentând 30% din lungimea totală a reţelei, dacă nu reuşeşte să externalizeze serviciile de întreţinere a infrastructurii feroviare.
Ultima formă a scrisorii menţine planul prin care CFR SA va închide până la finele lunii august alţii 1.000 de kilometri de cale ferată pentru a îmbunătăţi performaneţele financiare ale companiei.
Totodată, compania vizează reducerea pierderilor cu 25% şi neacumularea de arierate noi în acest an.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Lungmertrajul „Trei kilometri până la capătul lumii”, în regia lui Emanuel Pârvu, a fost selectat la Cannes. Irina Margareta Nistor: „Filmul o să fie primit cu foarte multă curiozitate”
-
Cod portocaliu de inundaţii pe râuri din patru judeţe
-
Ucraina suspendă serviciile consulare pentru ucrainenii din străinătate care pot fi încorporaţi
-
Ministerul Muncii: Persoanele fizice pot angaja şi plăti legal personal pentru activităţi casnice / Platformă destinată beneficiarilor şi prestatorilor de activităţi casnice
Potrivit celor mai recente date, lungimea totală a liniilor de cale ferată din România era de 20.210 kilometri, din care 17.691 kilometri infrastructură feroviară publică administrată de CFR SA şi 2.519 kilometri în administrare privată.
Degradarea stării tehnice a infrastructurii feroviare a impus în ultimii ani reducerea vitezelor maxime de circulaţie a trenurilor. Aproape 40% din reţeaua de cale ferată şi peste 60% din numărul total de poduri şi podeţe au depăşit termenul limită la care ar fi trebuit reparate, situaţie care sporeşte riscul producerii de accidente.
Citește pe alephnews.ro: Sunt europarlametari, dar doar cu numele. Cine sunt românii care au lipsit la voturile din Parlamentul European
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie găsită moartă: „Mi-a zis că…”
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe