Fincantieri, ofertă solidă pentru securitatea României la Marea Neagră
România a lansat, de câteva luni, licitaţia pentru construcţia corvetelor, un proiect ambiţios care urmăreşte dotarea Forţelor Navale cu capabilităţile necesare pentru a face faţă provocărilor de securitate la Marea Neagră.
Fincantieri, ofertă solidă pentru securitatea României la Marea Neagră
Una dintre condiţiile principale ale licitaţiei este ca navele să fie construite în România. Grupul italian Fincantieri, care este deja prezent în ţară, prin filiala sa VARD, cu două şantiere navale – Vard Brăila şi Vard Tulcea – a fost selectat drept ofertant calificat pentru acest program şi este pregătit să îşi extindă şi consolideze în continuare prezenţa industrială deja puternică în România.
“Oferta noastră este solidă şi se bazează pe o soluţie testată – 7 unităţi au fost deja livrate în lume, în diferite configuraţii şi pentru diferite forţe navale - care corespunde necesităţilor Marinei României. Vasele noastre folosesc tehnologii de ultimă generaţie, adaptate condiţiilor de luptă moderne. Avem capacitatea să construim, peste tot în lume, o gamă vastă de produse şi să livrăm la timp şi pe măsura bugetelor clienţilor, soluţii personalizate, flexibile, multirol, fiabile. Forţele navale ale Italiei, ale SUA şi ale altor state folosesc navele construite de Fincantieri şi suntem partenerii marilor companii europene din domeniul apărării prin programe multinaţionale”, a spus Enrico Bonetti, Senior Vice President International Fincantieri Naval Business Unit.
TITLURILE ZILEI
-
• STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
-
astăzi, 10:06
• Acord de cooperare în domeniul apărării, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:35
-
astăzi, 08:30
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 790. Ucraina şi SUA au ,,finalizat” acordurile pentru rachetele cu rază lungă de acţiune / Atacuri asupra Kievului din timpul nopţii, respinse / Marea Britanie va propune un ajutor militar majorat pentru Ucraina
-
astăzi, 07:00
-
astăzi, 07:47
-
ieri, 22:13
• Blinken: Sunt crime împotriva umanităţii în provincia Xinjiang
-
ieri, 21:43
• Acuzaţia de la procesul lui Trump: a orchestrat un plan pentru a manipula alegerile din 2016
-
ieri, 21:27
• UE ameninţă că va opri de joi funcţiile TikTok Lite: riscuri pentru sănătatea mintală a copiilor
-
ieri, 21:03
• Miniştrii de Externe ai ţărilor UE nu i-au făcut Ucrainei promisiuni legate de sistemele Patriot
-
ieri, 20:20
• Turnul de televiziune din Harkov a fost rupt în două după un atac cu rachete al ruşilor
-
ieri, 14:56
• Purtătorul de cuvânt al PSD, despre candidatura lui Cîrstoiu: Decizia îi aparţine
-
ieri, 13:17
• Cum va fi vremea în minivacanţa de Paşte. Prognoza meteo pe două săptămâni
-
ieri, 12:16
-
ieri, 14:30
-
ieri, 15:00
• Îmbrăţişări, masaje şi mângâieri: contactul fizic poate vindeca, conform ştiinţei
Italienii au transferat deja în România experienţa lor impresionantă, de 230 de ani, în construcţii navale, ceea ce îi plasează astăzi printre puţinii care pot produce orice tip de vase, indiferent de complexitate, de la vase de croazieră şi mega-iahturi, la nave de ultimă generaţie pentru activităţi offshore. O moştenire impresionantă de care beneficiază şantierele navale de la Tulcea şi Brăila, care sunt astăzi pregătite să producă orice tip de nave, inclusiv militare.
În ultimii zece ani, producţia la Vard Brăila şi Vard Tulcea s-a concentrat asupra navelor specializate şi a celor destinate operaţiunilor offshore, dar viitorul se anunţă generos în ceea ce priveşte diversificarea activităţii.
Citeşte continuarea articolului pe www.monitorulapararii.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO