Giganţii Google, Apple şi Microsoft, desemnaţi cele mai valoroase branduri din lume în 2017. Pe ce loc se clasează Facebook

Companiile de tehnologie Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZ 2017 al celor mai valoroase 100 de bran­duri la nivel mondial, conform clasa­mentului realizat de grupul de servicii de comunicare WPP şi agenţia de cer­cetare Kantar Millward Brown.

2443 afișări
Imaginea articolului Giganţii Google, Apple şi Microsoft, desemnaţi cele mai valoroase branduri din lume în 2017. Pe ce loc se clasează Facebook

Companiile de tehnologie Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZ 2017 al celor mai valoroase 100 de bran­duri la nivel mondial, conform clasa­mentului realizat de grupul de servicii de comunicare WPP şi agenţia de cer­cetare Kantar Millward Brown.

Cel mai valoros brand din lume în 2017 este Google, gigantul american a cărui valoare de brand este estimată la aproape 246 de miliarde de dolari, în creştere cu 7% faţă de anul trecut (când se afla tot pe locul 1 în acest clasament). Pe locul 2 (la fel ca în 2016) în topul ce­lor mai valoroase branduri la nivel glo­bal se află Apple, cu o valoare estimată la circa 235 de miliarde de dolari, în creştere cu 3% faţă de anul trecut. De asemenea, Microsoft ocupă locul trei în clasament, cu un brand estimat la o valoare de 143 de miliarde de dolari, în creştere cu 18% faţă de anul trecut.

O evoluţie spectaculoasă a avut-o retailerul american Amazon, care înre­gis­trează cea mai mare creştere în va­loare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând la o valoare de 139,3 mi­­liarde de dolari (Ă41% faţă de anul trecut), clasându-se pe locul 4 în top (faţă de locul 7 ocupat în 2016). „Gigantul din retail a continuat să se concentreze asupra ecosistemului său tehnologic construit pentru a răspunde unei varietăţi de nevoi ale consu­ma­torilor, cum ar fi cele de cumpărare online, livrare rapidă şi entertainment, şi a introdus noi servicii bazate pe inteligenţă artificială cum ar fi livrarea alimentelor şi asistentul personal inteligent Alexa”, spun autorii studiului.

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI PE ZF

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici