Gigantul american Taco Bell intră de astăzi pe piaţa din România şi deschide primul restaurant. Anual, românii consumă circa 2 miliarde lei pe mâncare de tip fast-food

Românii lasă anual în restauran­te­le de tip fast-food circa 2 mld. lei, piaţa fiind dominată la vârf de companii internaţionale pre­cum McDonald’s şi KFC, arată o analiză a ZF pe baza datelor Euromonitor.

Share pe Facebook 13017 afişări

Gigantul american Taco Bell se pregăteşte să intre pe piaţa fast-food din România. Anual, românii lasă în restauran­te­le de tip fast-food circa 2 mld. lei

Cei doi jucători internaţionali se luptă atât cu alte lanţuri străine mai mici precum Subway, cât şi cu afaceri locale precum lanţurile de shaormerii.

„Segmentul de fast-food a atras atenţia con­sumatorilor români datorită activităţii bran­durilor internaţionale precum McDonald’s şi KFC care au reuşit să aducă mai aproape stilul de viaţă occidental“, spun analiştii Euromo­ni­tor.

Creşterea puterii de cumpărare i-a deter­mi­nat pe români să iasă mai des în oraş, iar restau­rantele de tip fast-food au avut de câştigat de pe urma acestei situaţii. Shaormeriile şi restau­rantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele şi profesiile.

„Piaţa va continua să crească odată cu dezvoltarea atât a lanţurilor internaţionale cât şi locale“, anunţă Euromonitor.

Intrarea unor noi nume va ajuta şi ea, la fel şi dezvoltarea de noi centre comerciale şi malluri.

Taco Bell, un lanţ american de restaurante de tip fast-food ce vinde mâncare mexicană, intră din 12 octombrie pe piaţa locală. 

Primul local s-a deschis în Băneasa Shopping City. Brandul prezent cu 7.000 de restaurante în câteva zeci de pieţe din lume se află în portofoliul grupului YUM Brands care mai deţine şi KFC şi Pizza Hut. Pe piaţa locală brandul va fi adus de grupul Sphera Franchise Group care deţine francizele mai multor branduri internaţionale precum KFC, Pizza Hut.

Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, şi se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătraţi, disponibil exclusiv clienţilor Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul global Global Explorer care include o bucătărie deschisă, ce permite clienţilor să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, scrie Ziarul Financiar.

„Taco Bell este cunoscut în întreaga lume ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice şi îndrăzneţe, prin meniul său de inspiraţie mexicană. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârşit, pe o piaţă în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în ţara lor şi suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile şi produsele noastre originale. Sphera Franchise Group şi echipa locală sunt partenerii perfecţi pentru a aduce spiritul Live Más în România pentru prima dată”, a spus Billy Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de ţări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internaţională a brandului vizează 1.000 de locaţii până în 2022. Compania şi francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari şi cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

 

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
Taco Bell
Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
Una din cele mai FRUMOASE ACTRIŢE din lume, de nerecunoscut. Imaginile care i-au şocat pe fanii din lumea întreagă. O recunoşti?

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.