Gucci, în pierdere. Magazinele de lux sunt aproape goale

  • Gucci a raportat o scădere de 12% în trimestrul trei
  • Hermès a raportat o creştere de 4,2 % în trimestrul trei
  • Dior a raportat o creştere de 12 % în trimestrul trei
171 afișări
Imaginea articolului Gucci, în pierdere. Magazinele de lux sunt aproape goale

Magazinele de lux sunt aproape goale. Producătorul italian Gucci a raportat o scădere de 12% a vânzărilor în trimestrul trei, până la 2,1 miliarde de euro, conform WSJ.

Să-ţi spun de ce. Casa de modă se bazează în special pe cumpărătorii turişti din Aşia, pe care pandemia i-a ţinut în case. Astfel, Gucci rămâne în spatele altor branduri de lux. Un exemplu pozitiv este compania Hermès. Marca franceză, cunoscută în special pentru gentile de mână, a declarat că veniturile firmei au crescut cu 4,2 % în acelaşi trimestru. Şi Dior a înregistrat o creştere de 12%.

Din martie 2009, compania Gucci este prezentă şi în România, în magazinul Mengotti din Bucureşti.  

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici