- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
iPad 2, de vânzare de astăzi în Statele Unite
Apple lansează vineri în Statele Unite iPad 2, care va consolida cel mai probabil poziţia de lider de piaţă a companiei, dar va avea şi rolul de unitate de măsură a cererii pentru tablete la nivel mondial.
iPad 2, de vânzare de astăzi în Statele Unite (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
La aproape un an de la lansarea primei variante a gadget-ului, care a fost un succes răsunător şi a creat o nouă piaţă inundată acum de concurenţi mai mult sau mai puţin întârziaţi, investitorii vor urmări atent vânzările iPad 2, care se lansează mai întâi în exclusivitate pe piaţa americană.
Apple speră să repete succesul din aprilie 2010, când mii de fani au stat la cozi pentru a cumpăra gadget-ul, la acea vreme un concept proaspăt şi inovator.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
-
Adrian Sârbu: Creşterea PIB înseamnă creşterea bogăţiei tale. În România există oportunităţi. Fii vesel, pentru că economia creşte şi bazată pe nivelul tău de bună dispoziţie şi de gândire pozitivă
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
Britanicii cer ca ţinta NATO pentru cheltuieli să crească din cauza lumii mai periculoase
Analiştii notează că iPad 2 reprezintă o îmbunătăţire, dar nu reinventează piaţa.
Cea de-a doua versiune a tabletei este mai subţire, mai uşoară, mult mai rapidă şi are două camere care facilitează video chat-ul.
Obiectivele iPad 2 sunt însă clare: prima versiune s-a vândut în 300.000 de exemplare în prima zi de la lansare, 500.000 în prima săptămână şi a atins pragul de un milion de unităţi în 28 de zile.
Ţinând cont că noul model va fi disponibil la lansare în mult mai multe magazine decât cel original, pragurile amintite ar trebui să fie depăşite cu uşurinţă, iar investitorii vor fi dezamăgiţi de un eşec în acest sens. Pe lângă cele 200 de magazine Apple din Statele Unite, iPad 2 va fi disponibil începând de vineri la AT&T, Verizon Wireless, Best Buy, Target şi Wal-Mart.
Spre deosebire de lansarea de anul trecut, Apple nu a acceptat precomenzi înainte de lansare, deci oricine vrea să aibă iPad 2 din prima zi trebuie să meargă la magazin. Apple mizează că formarea unor cozi interminabile ar putea creşte popularitatea şi cererea gadget-ului.
Lansarea internaţională va avea loc pe 25 martie în 26 de ţări, însă clienţii din România vor fi nevoiţi să se orienteze către state din apropiere precum Ungaria, Cehia sau Polonia, deoarece data la care tableta va intra pe piaţa românească nu este cunoscută în prezent.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO