Kaufland România a deschis joi al doilea hipermarket din Arad şi al 93-lea al reţelei

Kaufland România a deschis joi un nou hipermarket în Arad, al doilea din acest oraş şi al 93-lea al reţelei la nivel naţional, planurile companiei vizând să încheie acest an cu 100 de magazine.

2637 afișări
Imaginea articolului Kaufland România a deschis joi al doilea hipermarket din Arad şi al 93-lea al reţelei

Kaufland România a deschis joi al doilea hipermarket din Arad şi al 93-lea al reţelei (Imagine: Razvan Lupica/ Mediafax Foto)

Noul magazin, situat în Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151, cuprinde o gamă de până la 20.000 de articole, se arată într-un comunicat al retailerului.

"Kaufland România a creat până în prezent peste 12.000 de noi locuri de muncă directe în România, la sediul central din Bucureşti, în magazinele deschise, precum şi la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploieşti şi Turda. Regionalitatea constituie unul din punctele forte Kaufland. Portofoliul nostru este axat în principal pe produse de la furnizori naţionali şi regionali, ceea ce contribuie la întărirea economiei locale", menţionează retailerul.

Următoarea deschidere va fi în 7 august în Capitală, în cartierul Bucureştii Noi, alte localităţi în care vor fi deschise magazine până la sfârşitul anului fiind Slatina, Gherla, Bacău şi Vatra Dornei.

De la începutul anului, Kaufland a mai deschis trei hipermarketuri noi, la Târgu Mureş, Oradea şi Târgovişte.

În 2013, Kaufland a deschis opt hipermarketuri în Paşcani, Rădăuţi, Fălticeni, Galaţi, Ploieşti, Petroşani, Bucureşti Militari şi Bucureşti Pantelimon. Investiţiile în extinderea reţelei de magazine s-au situat între 48 şi 72 milioane euro, având în vedere că suma medie alocată pentru un hipermarket este de 6 şi 9 milioane euro, în funcţie de oraş, valoarea terenului sau suprafaţa magazinului.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry, Auchan şi Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creştere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro). În 2012, retailerul a avut o cifră de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creştere cu 15% faţă de 2011, şi un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de discount Lidl.

Kaufland deţine peste 1.110 magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici