KLM introduce plata zborurilor prin Facebook şi Twitter

Operatorul olandez KLM introduce un sistem care permite pasagerilor să-şi plătească biletele şi să beneficieze de serviciile companiei aeriene prin intermediul reţelelor de socializare Facebook şi Twitter.

166 afișări
Imaginea articolului KLM introduce plata zborurilor prin Facebook şi Twitter

KLM introduce plata zborurilor prin Facebook şi Twitter (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

"Pasagerii KLM pot să îşi rezerve biletul, să şi-l schimbe, să îşi rezerve locul în avion sau să opteze pentru bagaj suplimentar, plătind pentru toate acestea prin reţelele sociale Facebook şi Twitter. Până acum, clienţii care făceau solicitări de călătorii prin Social Media puteau plăti pentru biletele de avion selecţionate doar prin telefon", potrivit unui comunicat al KLM, care arată că este prima companie aeriană care introduce un astfel de sistem.

KLM, prin pagina sa de Facebook globală, trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta îşi poate alege metoda de plată pentru a completa tranzacţia. Agentul Social Media KLM responsabil primeşte un mesaj prin care este informat că plata a fost efectuată, iar clientul primeşte o confirmare a plăţii.

Compania oferă asistenţă permanentă pe Twitter si Facebook, urmând ca acest serviciu să se extindă şi să includă şi Google+.

"Cei 130 de agenţi Social Media KLM răspund la aproximativ 35.000 de întrebări pe Facebook şi Twitter în fiecare săptămână. Numărul de fani ai paginii de Facebook KLM depăşeşte 5 milioane, făcând astfel din KLM compania aeriană cu cei mai mulţi fani din lume", se mai arată în comunicatul companiei.

KLM operează trei curse zilnice Bucureşti-Amsterdam, pe care a transportat în 2012 aproximativ 260.000 de pasageri, cu 16% mai mult faţă de anul precedent.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici