- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.02.2014, 17:32)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
KLM introduce plata zborurilor prin Facebook şi Twitter
Operatorul olandez KLM introduce un sistem care permite pasagerilor să-şi plătească biletele şi să beneficieze de serviciile companiei aeriene prin intermediul reţelelor de socializare Facebook şi Twitter.
166 afișări
KLM introduce plata zborurilor prin Facebook şi Twitter (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
"Pasagerii KLM pot să îşi rezerve biletul, să şi-l schimbe, să îşi rezerve locul în avion sau să opteze pentru bagaj suplimentar, plătind pentru toate acestea prin reţelele sociale Facebook şi Twitter. Până acum, clienţii care făceau solicitări de călătorii prin Social Media puteau plăti pentru biletele de avion selecţionate doar prin telefon", potrivit unui comunicat al KLM, care arată că este prima companie aeriană care introduce un astfel de sistem.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
-
Adrian Sârbu: Creşterea PIB înseamnă creşterea bogăţiei tale. În România există oportunităţi. Fii vesel, pentru că economia creşte şi bazată pe nivelul tău de bună dispoziţie şi de gândire pozitivă
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
Britanicii cer ca ţinta NATO pentru cheltuieli să crească din cauza lumii mai periculoase
KLM, prin pagina sa de Facebook globală, trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta îşi poate alege metoda de plată pentru a completa tranzacţia. Agentul Social Media KLM responsabil primeşte un mesaj prin care este informat că plata a fost efectuată, iar clientul primeşte o confirmare a plăţii.
Compania oferă asistenţă permanentă pe Twitter si Facebook, urmând ca acest serviciu să se extindă şi să includă şi Google+.
"Cei 130 de agenţi Social Media KLM răspund la aproximativ 35.000 de întrebări pe Facebook şi Twitter în fiecare săptămână. Numărul de fani ai paginii de Facebook KLM depăşeşte 5 milioane, făcând astfel din KLM compania aeriană cu cei mai mulţi fani din lume", se mai arată în comunicatul companiei.
KLM operează trei curse zilnice Bucureşti-Amsterdam, pe care a transportat în 2012 aproximativ 260.000 de pasageri, cu 16% mai mult faţă de anul precedent.
Citește pe alephnews.ro: Mark Zuckerberg a dezvăluit motivul pentru care poartă un nou colier. Ce valoare sentimentală are pentru CEO-ul Meta
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Un american era pe cale să-și piardă un braț din cauza unui aligator: „Am știut că voi muri chiar atunci”
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Omul cu Tourette” a DIVORȚAT în secret! Motivul jenant pentru care Andrei Ungureanu și soția lui s-au despărțit
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe