- Home
- Economic
- PARIS, (21.05.2014, 19:25)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv. Ce alte branduri urmează în top
Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pentru al nouălea an consecutiv, înregistrând o creştere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, faţă de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
2997 afișări
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv. Ce alte branduri urmează în top
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton şi până la Burberry Group având ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg.
Hermes, producătorul francez al genţilor Birkin, deţinut parţial de LVMH, a înregistrat la rândul său o creştere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, şi s-a plasat pe poziţia a doua.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 14:56
-
astăzi, 13:49
-
astăzi, 13:34
-
astăzi, 12:08
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 10:45
-
astăzi, 10:36
• Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
astăzi, 08:29
• Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:40
-
astăzi, 12:30
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina / Papa Francisc face apel la o pace ,,negociată" în Ucraina
-
astăzi, 07:57
• Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
-
astăzi, 07:24
• Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
Gucci, deţinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe poziţia a treia, cu o creştere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
Vuitton se numără printre producătorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, într-un număr restrâns de magazine, cumpărătorii bogaţi fiind tot mai interesaţi de branduri percepute ca fiind de elită.
În primul trimestru, veniturile obţinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine şi articole din piele au înregistrat cea mai mare creştere din ultimii doi ani, indicând că reorganizarea Vuitton funcţionează.
"Dacă pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunţă la creşterea cotei de piaţă pentru a scoate în evidenţă atractivitatea lor pe segmentul de lux", a declarat Anastasia Kurovskaia, vicepreşedinte pentru operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa ale diviziei de consultanţă Optimor a Millward Brown.
În topul brandurilor de lux se mai află în ordine Prada (îmbrăcăminte), Rolex (ceasuri), Cartier (bijuterii), casele de modă Chanel şi Burberry, precum şi Coach (genţi) şi Fendi (modă).
Valoarea Burberry a crescut cu 42%, la 5,9 miliarde de dolari, acesta fiind cel mai mare avans în rândul celor 10 branduri analizate.
Valoarea producătorului de genţi Coach a scăzut cu 4%, la 3,1 miliarde de dolari, din cauza pierderii atractivităţii în SUA pe fondul discounturilor, iar cea a casei de modă Fendi, deţinută de LVMH, cu 17%, la 3 miliarde de dolari, în lipsa investiţiilor din partea grupului.
Topul brandurilor de lux face parte dintr-un studiu anual comandat de compania britanică de publicitate WPP, compania mamă a Millward Brown, în care sunt analizate brandurile din 13 industrii.
Studiul Millward Brown este realizat prin intervievarea a peste 2 milioane de clienţi şi pe analiza performanţelor companiilor în privinţa veniturilor şi perspectivelor.
Potrivit Millward Brown, Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând rivalul Apple, care a deţinut acest titlu timp de trei ani consecutiv.
Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari. În precedenta ediţie a studiului, Google se afla pe poziţia a doua.
În clasamentul general, Vuitton se află pe poziţia 30.
Citește pe alephnews.ro: Avertismentul dat de oamenii de știință: Peste jumătate din populația lumii s-ar putea îmbolnăvi de boli transmise de țânțari
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe