- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (08.09.2018, 19:28)
- Departament Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministerul Transporturilor: Se lucrează la cele două şantiere feroviare de pe Coridorul IV paneuropean
Ministerul Transporturilor (MT) a anunţat, pe Facebook, sâmbătă, care este stadiul lucrărilor pe Coridorul IV paneuropean la lucrări care vizează modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare şi creşterea vitezei la 160 km/h.
654 afișări
Ministerul Transporturilor: Se lucrează la cele două şantiere feroviare de pe Coridorul IV paneuropean
„Pe şantierele feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Cap Y Barzava - Cap Y Ilteu (2b) se fac terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă. Lucrările includ construirea mai multor poduri, podeţe, tuneluri, modernizarea staţiilor, dar şi implementarea sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (European Railway Traffic Management System - n.r.)”, au scris reprezentanţii MT, pe Facebook.
La finele lunii mai 2017, Compania Naţională de Căi Ferate şi Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL au semnat cele două contracte pentru reabilitarea unor secţiuni feroviare situate pe Coridorul IV paneuropean, respectiv reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y) (2b), situate pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV paneuropean) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa. Valoarea contractelor se ridică la 3,45 miliarde de lei, fără TVA, iar sursa de finanţare pentru execuţia lucrărilor de reabilitare este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, anunţa atunci CFR.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
CFR Călători asigură transportul auto pe secţia Cluj-Napoca – Oradea
-
Turcan: Program pentru refacerea caselor memoriale şi a unor gări de patrimoniu
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
Contractele au ca obiectiv reabilitarea a 77,95 km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă, construirea/modernizarea a 28 poduri (dintre care două peste râul Mureş) şi a 64 de podeţe, construirea unui tunel de 603 metri lungime, lucrări civile în 11 staţii de cale ferată (inclusiv halte şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR).
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe