- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Nicolas Maure, şeful Dacia: România are nevoie de mai multe „nave-amiral“ pentru a creşte, uzina Dacia nu poate fi singura
România are nevoie de companii-lider în acest moment, companii care să susţină economia atât prin exporturi, cât şi prin creşterea consumului intern, este de părere Nicolas Maure, directorul general şi preşedintele Automobile Dacia.
Nicolas Maure, şeful Dacia: România are nevoie de mai multe „nave-amiral“ pentru a creşte, uzina Dacia nu poate fi singura (Imagine: Iulian Dnistran/Mediafax Foto)
„În Vest fiecare ţară excelează la ceva, fie că vorbim de industria germană, trenurile de mare viteză din Franţa. României îi lipsesc în acest moment «navele-amiral». Astăzi are Dacia. Dar dacă întrebi un cetăţean englez, francez sau german ce înseamnă pentru el România, nu va şti ce să răspundă, întotdeauna există puţină confuzie între Bucureşti şi Budapesta şi nu ştiu. Ştiu de perioada comunistă şi Ceauşescu, ştiu că Prinţul Charles vine în Transilvania la Viscri, dar nu ştiu, spre exemplu, de laserul de la Măgurele. Acesta de asemenea poate deveni o nouă navă-amiral a României. Dar este nevoie de mai multe“, a spus Nicolas Maure, care conduce cea mai mare companie din România după cifra de afaceri, cu un business de 4,16 miliarde de euro în 2013 şi cel mai mare exportator.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum poți deveni milionar? Christian Louboutin îți oferă răspunsul
-
Războiul din Ucraina, ziua 790. Ucraina şi SUA au ,,finalizat” acordurile pentru rachetele cu rază lungă de acţiune / Atacuri asupra Kievului din timpul nopţii, respinse / Marea Britanie va propune un ajutor militar majorat pentru Ucraina
-
Ucraina a primit aproape 400 de obuziere de 155 mm. Militarii ruşi se tem de obuzierele franceze CAESAR: sunt un coşmar
-
Blinken: Sunt crime împotriva umanităţii în provincia Xinjiang
Pe lângă problema infrastructurii subdezvoltate, principala problemă a Dacia este faptul că uzina de la Mioveni a ajuns să exporte peste 90% din producţie, în condiţiile în care iniţial, în 2007, exporturile reprezentau numai 56% din producţia de atunci.
Citeşte mai multe despre necesitatea companiilor care să susţină economia pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO