(P) Ultimele două săptămâni pentru studenţi şi absolvenţi să acceseze peste 800 de job-uri la Târgul Virtual Hipo.ro

Până pe 13 august 2018 are loc cea de-a 12 a ediţie a Târgului Virtual Hipo.ro pentru Absolvenţi, un proiect adresat studenţilor, masteranzilor şi celor care îşi finalizează studiile universitare în această vară. Ediţia din acest an este definită de 800 de poziţii deschise la nivel naţional, 33 de companii care au planuri de recrutare pentru tineri şi 60 de programe plătite de Internship.

508 afișări
Imaginea articolului (P) Ultimele două săptămâni pentru studenţi şi absolvenţi să acceseze peste 800 de job-uri la Târgul Virtual Hipo.ro

(P) Ultima două săptămâni pentru studenţi şi absolvenţi să acceseze peste 800 de job-uri la Târgul Virtual Hipo.ro

Cei care sunt interesaţi să participe la Târgul Virtual Hipo.ro pentru Absolvenţi trebuie să îşi creeze un cont şi un CV pe portatul de carieră hipo. După logare, pot accesa platforma evenimentului şi pot aplica la oportunităţile de carieră oferite de angajatorii din toată ţara.

De ce este un moment bun să îţi cauţi job vara aceasta?

40% dintre angajatori îşi doresc să regăsească în CV-urile candidaţilor juniori, programe de internship sau alte activităţi extracurriculare, conform unui studiu Hipo. Companiile care participă la Târgul Virtual Hipo.ro pentru Absolvenţi au deschise peste 60 de programe plătite de Internship, Trainee şi Stagii de Practică, perfecte pentru un start de succes în carieră.

Studenţii sau absolvenţii care îşi doresc să includă o astfel de experienţă în CV-urile lor pot alege din 60 de programe de internship pentru care se poate aplica până pe 13 august. Programele de internship şi trainee dedicate tinerilor presupun perioade de învăţare şi implicare directă în proiectele companiei, oferind participanţilor experienţa ideală de dezvoltare.

Tinerii pot descoperi în cadrul proiectului internship-uri şi traineeship-uri în domenii precum Banking, Audit şi Finanţe, Marketing, Inginerie, IT&C, Vânzări, Publicitate şi Construcţii.

Ce abilităţii sunt căutate de angajatori la candidaţii juniori în 2018?

Portalul de carieră Hipo.ro a realizat în ianuarie 2018 un raport cu privire la Piata Forţei de Muncă în 2018. Abilităţile de comunicare şi adaptabilitatea sunt competenţele cele mai urmărite de angajatori în procesul de recrutare al candidaţilor juniori, înregistrând procente de 16,09%, respectiv 15,30%. Recruiterii pun din ce în ce mai mult accent pe flexibilitatea candidaţiilor, având în vedere modul alert în care evoluează piaţa forţei de muncă şi apariţia de job-uri noi, cu responsabilităţi şi cerinţe noi. Alte competenţe pe care recruterii le urmăresc sunt orientarea către rezultate, proactivitatea şi capacitatea de a lucra bine în echipă.

În plus, lipsa experienţei anterioare în domeniul în care activează compania nu mai reprezintă un obstacol, deoarece majoritatea companiilor (90%) oferă şi programe de training sau dezvoltare profesională pentru angajaţii tineri care se afla la început de drum, a reieşit în cadrul unui studiu Hipo.

Ce companii recrutează juniori?

Angajatorii care recrutează tineri cu studii superioare sunt Bosch Service Solutions, BRD – Groupe Societe Generale, British American Tobacco România, Kaufland România, KPMG România, Libra Internet Bank, Meda, Mediafax, Meli Melo, Nestle România, RCS&RDS, Saint-Gobain România, Schneider Electric, Team Extension, Ubisoft România, WEBHELP România, Bookster, Brainspotting, DB Schenker Global Services Europe, ExperBuy, Goodyear Dunlop Tires Operations, GroupM, HeidelbergCement România, Hilti România, KOTON, LOJA FRUCTELOR/SlooP, OTP Advisors, ProCredit Bank, Universum Events, Vodafone Shared Services România, WALTER GROUP.

Joburile oferite în cadrul proiectului vor fi actualizate constant până pe 13 august 2018 şi sunt accesibile pe site-ul Târgului Virtual Hipo.ro pentru Absolvenţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici