Planurile retailerului german Lidl pentru România: Bucureştiul, cel mai important oraş pentru expansiune. Puterea de cumpărare ajunge să fie şi de două ori mai mare decât în restul ţării

Discounterul german Lidl, prezent oficial pe piaţă din 2011, va deschide în fiecare din următorii ani cel puţin zece noi magazine, ţinta următoare fiind să ajungă la 300 de unităţi faţă de 210 în prezent. Astfel, an de an doar în magazine compania va investi peste 20 mil. euro. Discoun­terul german îşi concentrează atenţia pe oraşele mari şi în special pe Bucureşti.

1008 afișări
Imaginea articolului Planurile retailerului german Lidl pentru România: Bucureştiul, cel mai important oraş pentru expansiune. Puterea de cumpărare ajunge să fie şi de două ori mai mare decât în restul ţării

Planurile retailerului german Lidl pentru România: Bucureştiul, cel mai important oraş pentru expansiune. Puterea de cumpărare ajunge să fie şi de două ori mai mare decât în restul ţării

„În prezent avem 210 magazine în România, dintre care circa 10% în Bucureşti. Capitala este cel mai important oraş, atât ca populaţie, cât şi ca putere de cumpărare, astfel că loc de expansiune încă mai există. Puterea de cumpărare ajunge să fie şi de două ori mai mare decât în restul ţării. În acest context, este cel mai important centru de expansiune pentru noi, şi nu numai”, spune Frank Wagner (43 de ani), exe­cu­tivul care conduce operaţiunile locale ale Lidl în România din poziţia de preşedinte al consiliului de conducere, citat de ZF.

Executivul german adaugă că în timp, cu cât puterea de cumpărare va creşte, cu atât compania se va orienta şi către oraşe mai mici. Lidl a intrat oficial pe piaţa locală în 2011 prin achiziţia reţelei de discount Plus, care avea atunci 107 unităţi şi afaceri de circa 380 de milioane de euro. Ulterior nemţii s-au extins direct până la 210 de magazine şi afaceri de 1,25 mld. euro anul trecut.

„Businessul a mers foarte bine în 2016, iar primele trei luni din acest an finanaciar (anul începe la 1 martie la Lidl - n.red.) sunt încurajatoare. Anul trecut reducerea TVA a avut un aport important însă, astfel că în 2017 deşi va fi în continuare creştere, ea nu va mai fi la fel de puternică precum anterior.“ El nu înaintează însă cifre.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici