- Home
- Economic
- LONDRA, (19.03.2014, 19:38)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Porsche va fabrica pentru prima dată maşini integral în afara Germaniei
Compania germană Porsche va fabrica pentru prima dată maşini integral în afara Germaniei, odată cu introducerea în producţie în 2016 a următoarea generaţie a SUV-ului Cayenne la fabrica din Bratislava, Slovacia, potrivit Financial Times.
1780 afișări
Porsche va fabrica pentru prima dată maşini integral în afara Germaniei (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Vânzările Cayenne reprezintă în prezent circa jumătate din livrările companiei germane.
Decizia a fost luată în cadrul unei reorganizări mai ample a producţiei la nivelul Porsche, dar şi a grupului Volkswagen, care deţine marca.
În prezent, multe dintre componentele Cayenne, inclusiv caroseria, sunt fabricate la Bratislava, dar asamblarea se face la uzina Porsche din Leipzig, potrivit Financial Times.
Cele mai multe companii auto germane au renunţat la ideea de a produce în Germania toate maşinile şi au deschis fabrici în străinătate pentru a fi mai aproape de pieţele emergente şi pentru a profita de costurile mai reduse.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un bărbat suspectat că a ajutat la planificarea unui asasinat asupra lui Volodimir Zelenski a fost arestat în Polonia
-
Bursă. Arobs Transilvania Software va derula o majorare de capital de până la 17,4 mil. lei
-
NATO vrea să trimită mai multe sisteme de apărare pentru Ucraina
-
Bursă. Cea mai valoroasă companie din România semnează extinderea unui acord cu arabii
Porsche a rezistat o bună perioadă acestui trend, întrucât eticheta "Made in Germany" a fost considerată o componentă esenţială a identităţii companiei şi strategiei de marketing.
Cumpărătorii de maşini din ţările emergente sunt dispuşi să plătească preţuri mai mari pentru produse de calitate din ţări precum Germania, Marea Britanie şi Italia, iar producătorii de maşini de lux sunt în multe cazuri reticenţi să-şi deschidă fabrici în ţări cu economii emergente.
Astfel, Volkswagen a ales anul trecut să cheltuiască 800 de milioane de lire sterline pentru modernizarea unei fabrici astfel încât maşinile Bentley să rămână în continuare "Made in Britain", deşi ar fi putut construi mai ieftin maşina în Slovacia.
Grupul italian Fiat, proprietarul Maserati, s-a angajat de asemenea, în pofida costurilor, să investească în fabricile din Italia.
Fabrica Volkswagen din Bratislava produce SUV-urile mari ale grupului german, precum Touareg şi Audi Q7, iar alocarea producţiei Cayenne în acelaşi loc ar conduce la reduceri de costuri, inclusiv cu forţa de muncă.
Citește pe alephnews.ro: Șeful NASA: „China ascunde activități militare secrete în spațiu. Credem că o mare parte din așa-zisul lor program spațial civil este un program militar”
Citește pe www.zf.ro: Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Lumea criptomonedelor se apropie de o schimbare majoră. Cea mai puternică monedă digitală din lume trece printr-o transformare importantă după care care preţul său ar putea sparge toate recordurile
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Turist italian, rămas fără cuvinte după ce a văzut ce mașini au oprit la un semafor, în BUCUREȘTI: „Este absurd!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:06
-
ieri, 23:09