- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (05.03.2019, 11:22)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Producătorii de automobile electrice caută sunetul perfect pentru vehiculele pe care le produc. Zgomotul, necesar pentru a proteja pietonii
Producătorii de automobile caută sunetul perfect pentru futuristele lor maşini electrice, astfel încât pietonii să aibă posibilitatea de a auzi vehiculele, lipsite de caracteristicile sonore ale motoarele cu combustie internă, spun executivii prezenţi la show-ul auto de la Geneva.
1491 afișări
Producătorii de automobile electrice caută sunetul perfect pentru vehiculele pe care le produc. Zgomotul, necesar pentru a proteja pietonii
BMW, Mercedes-Benz, Audi, Mini şi VW se pregătesc să lanseze vehicule pe baterii, dar caută şi modul de a „vinde” potenţa vehiculelor cu emisii zero.
„Sunetul vehiculului electric este identitatea să. Nu poate fi prea intruziv sau enervant. Trebuie să fie futurist şi nu poate suna ca în trecut. Nu putem adăuga sunetul unui motor cu combustie", spune Frank Welsch, responsabil pentru dezvoltarea tehnică la Volkswagen, pentru Reuters.
Automobilele electrice VW vor avea difuzoare proiectate pentru a atrage atenţia pietonilor, a adăugat Welsch. "Modelele performante trebuie să aibă un sunet mai puternic, cu mai mulţi başi. Nu poate fi sunetul unei maşini de cusut. Trebuie să fie futurist ", a spus el, adăugand că SUV-urile vor avea un sunet mai profund, pentru a reflectă dimensiunile lor mai mari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
VW a ales deja sunetul pentru autovehiculul compact Volkswagen ID, care va fi prezent în showroom-uri din 2020.
Pentru noul său model EQC, rivalul german Mercedes-Benz a dezvoltat un mormăit artificial suficient de puternic pentru a avertiză pietonii că vehiculul se apropie, dar care să nu deranjează pasagerii.
"Vrem că maşină să fie cât mai liniştită posibil în interior, dar există reguli pentru nivelurile de decibeli în exterior", a declarat Jochen Hermann, şeful departamentului de dezvoltare electrică la Mercedes-Benz.
"Am ales un semnal acustic pentru EQC cu aproximativ un an în urmă, dintre trei sunete diferite", a spus el, adăugand că sunetul trebuia să fie la fel de rafinat că şi vehiculele de combustie ale constructorului din Stuttgart.
"Luaţi modelul Mercedes-Benz S-Class cu 12 cilindri. Dacă se apropie de ţine cu 10 kilometri pe oră, abia o auzi, aşa că am vrut un sunet care, de asemenea, inspiră rafinament pentru maşină electrică", a spus Hermann.
Mercedes-AMG, un brand care se mândreşte cu notele puternice ale ţevilor de eşapament ale motoarelor sale cu 8 sau 12 cilindri, adoptă o abordare neortodoxă pentru a-şi face auzite viitoarele maşini electrice. AMG colaborează cu trupă rock americană Linkin Park pentru a găsi un sunet artificial puternic pentru maşinile sale electrice, a declarat Tobias Moers, CEO Mercedes-AMG.
BMW Group lucrează de asemenea la sunetul unei maşini mini electrică, potrivit lui Esther Bahne, vicepreşedinte pentru strategie şi inovare la BMW Mini.
"Sunetul este cu siguranţă ceva care va modela identitatea maşinii", a spus Bahne.
Provocarea este cea mai acută pentru producătorii de maşini sportive, a declarat Michael Pfadenhauer, şeful departamentului acustic la Porsche, pentru revistă Christophorus.
"Nu există e-sunet. Trebuie inventat. Sunetul transportă emoţiile unui vehicul. Oferă feedback despre potenţialul şi capacitatea maşinii ", a spus el.
"La viteze reduse, trebuie să asigure un condus confortabil, iar la viteze mari, în mod sportiv, este nevoie de un feedback acustic mai intens, pentru a face clienţii să experimenteze potenţialul vehiculului ", a declarat Pfadenhauer.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe