România, destinaţie turistică pentru clienţii TUI, din 2010

TUI va reveni anul viitor pe piaţa românească, destinaţie care va fi inclusă în cataloagele tour-operatorului începând cu luna noiembrie, iar litoralul va fi deschis pe toată durata sezonului estival, respectiv în perioada 1 mai-1 octombrie, o condiţie impusă de grupul german, a declarat, marţi, ministrul interimar al Turismului, Elena Udrea.

39 afișări
Imaginea articolului România, destinaţie turistică pentru clienţii TUI, din 2010

TUI revine în 2010 în România (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)

Udrea s-a întâlnit, marţi, cu o delegaţie a grupului german, cel mai mare tour-operator la nivel internaţional.

"Catalogul TUI în care va apărea România în maxim trei săptămâni va ajunge la 10.000 de agenţii revânzătoare ale grupului. Astfel, România va fi recunoscută ca destinaţie turistică de vară pentru clienţii TUI", a spus Udrea, după întâlnire.

Ea a adăugat că una dintre condiţiile impuse de TUI pentru a reîncepe să opereze în România, şi anume funcţionalitatea litoralului pe tot sezonul, respectiv în perioada 1 mai-1 octombrie, va fi îndeplinită începând de anul viitor.

"Am mediat cu hotelierii şi aducerea tarifelor la un preţ corect şi am intermediat, de asemenea, crearea unei noi linii de transport aerian către România, din Germania spre Constanţa", a spus Udrea.

Astfel, Ministerul Turismului va participa alături de TUI la campaniile de marketing şi la promovarea României pe piaţa germană.

"Suntem bucuroşi că am reuşit să preluăm din nou România în cataloagele noastre. Nu-mi doresc să fie o acţiune de scurtă durată, doar pentru 2010, ci să se prelungească şi în anii viitori", a declarat directorul Departamentului Managementul Produsului al TUI Germania, Gero Eden.

El a adăugat că motivele pentru care grupul a renunţat la a opera pe piaţa românească în anul 2005 nu mai sunt actuale.

"Este foarte important ca turistul să se simtă în siguranţă, cum importante sunt calitatea serviciilor şi nivelul preţurilor. Toate acestea formează o balanţă care ne-a făcut să ne retragem în 2005. Acum, România şi-a făcut temele", a mai spus Eden.

Contribuţia Ministerului Turismului pentru fiecare exemplar din cataloagele care se vor distribui în Germania şi care vor fi editate în 120.000 de exemplare este de 83 eurocenţi. Această sumă include creaţia, producţia şi distribuţia broşurii.

TUI Germania are o cotă de piaţă de 29% şi circa 13 milioane de clienţi anuali şi are 1.800 de agenţii de turism proprii. De asemenea, compania deţine 276 de hoteluri în 30 de ţări.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici