- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.11.2014, 16:43)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului, nu numai în perioadele oficiale de reduceri, la final de sezoane, spun retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
327 afișări
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului (Imagine: Bogdan Danescu/Mediafax Foto)
"Românilor le plac procentele. Noi vindem 50% la preţ normal şi 50% la reduceri. Pe online, însă, 90% din vânzări sunt la reduceri", a declarat, la evenimentul Retail Arena, Victor Tighinean, country manager al retailerului de încălţăminte Ecco Shoes.
La rândul său, Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel, arată că românii nu mai ţin cont de perioada oficială de reduceri, având un apetit crescut pentru promoţii.
"Există un apetit crescut pentru promoţii, impactul asupra business-ului este însă unul negativ. Încercăm să facem faţă mişcărilor din piaţă, iar varianta ideală ar fi ca, după ce ai reuşit să vinzi mai mult de 50% din stoc, să începi să te gândeşti la o perioada de reduceri", a declarat Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un bărbat suspectat că a ajutat la planificarea unui asasinat asupra lui Volodimir Zelenski a fost arestat în Polonia
-
Bursă. Arobs Transilvania Software va derula o majorare de capital de până la 17,4 mil. lei
-
NATO vrea să trimită mai multe sisteme de apărare pentru Ucraina
-
Bursă. Cea mai valoroasă companie din România semnează extinderea unui acord cu arabii
Şi Alina Bistreanu, directorul general al grupului de fashion LPP, care are în portofoliu brandurile de modă Reserved, Cropp Town, House, Mohito şi Sinsay, spune că perioada reducerilor generează 30% din cifra de afaceri a companiei, dar totuşi consumatorii iau în calcul şi calitatea şi designul, nu numai preţul în alegerea unui produs.
"Fie că vorbim de perioadele oficiale de reduceri, fie că vorbim despre perioadele neoficiale, cifra de afaceri este undeva la 30% din totalul anual. Preţul este important în alegerea unui produs, dar nu numai, şi calitatea şi designul produsului", a arătat Bistreanu.
Citește pe alephnews.ro: Șeful NASA: „China ascunde activități militare secrete în spațiu. Credem că o mare parte din așa-zisul lor program spațial civil este un program militar”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Lumea criptomonedelor se apropie de o schimbare majoră. Cea mai puternică monedă digitală din lume trece printr-o transformare importantă după care care preţul său ar putea sparge toate recordurile
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Turist italian, rămas fără cuvinte după ce a văzut ce mașini au oprit la un semafor, în BUCUREȘTI: „Este absurd!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe