Se poate mai low-cost decât Sandero? Da: iată noul Datsun mi-DO

Aşa cum Renault şi-a ”tras” brand low-cost prin Dacia, şi partenerul de alianţă Renault a reînviat denumirea Datsun. Pe care o foloseşte pentru a vinde modele foarte ieftine. Deocamdată produse de... Lada. O reţetă care poate submina, oare, Dacia? Vedem în continuare.

2481 afișări
Imaginea articolului Se poate mai low-cost decât Sandero? Da: iată noul Datsun mi-DO

Se poate mai low-cost decât Sandero? Da: iată noul Datsun mi-DO (Imagine: ProMotor)

Experimentul pe care l-au făcut francezii de la Renault cu Dacia s-a dovedit nu doar de succes, dar şi greu de replicat de către ceilalţi mari constructori auto. Şi atunci, în lipsa concurenţei, la ce s-au gândit oficialii alianţei Renault-Nissan? ”Hai să ne concurăm singuri!”. Şi uite aşa a reapărut pe scena auto Datsun, ca brand low-cost al lui Nissan.

Primele modele (citadina GO şi monovolumul GO+) sunt variaţiuni pe tema Nissan Micra, fiind lansate iniţial în India. După care a urmat o adevărată lovitură sub centură pentru Logan: berlina Datsun on-DO, nimic altceva decât un refresh al modelului Lada Granta, care urmează să iasă la pensie.

Citeşte mai multe despre berlina Datsun mi-DO pe www.promotor.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici