Sfârşitul unei ere. Un cunoscut lanţ de îmbrăcăminte destinată adolescenţilor intră în faliment

Lanţul de retail pentru adolescenţi Forever 21 a depus cerere pentru intrarea în faliment, anunţând că vrea să închidă 178 din cele peste 800 de magazine pe care le are, conform CNN.

404 afișări
Imaginea articolului Sfârşitul unei ere. Un cunoscut lanţ de îmbrăcăminte destinată adolescenţilor intră în faliment

Lanţul de retail pentru adolescenţi Forever 21 intră în faliment

”Ne aşteptăm ca un număr mare din magazinele noastre să rămână deschise şi să funcţioneze normal. Nu anticipăm un exit din nicio piaţă majoră din SUA”, a anunţat retailerul.

Retailerii traidiţionali se luptă cu preţurile mari de la chirii şi datoriile uriaşe. Linda Chang, vicepreşedintele companiei, a anunţat că falimentul este un pas important în a asigura securitatea şi viitorul companiei, şi că le va permite să îşi reorganizeze business-ul şi să repoziţioneze Forever 21.

Forever 21 este ultimul retailer tradiţional care a întâmpinat dificultăţi dintr-un lung şir de falimente, în mijlocul revoluţiei digitale şi ascensiunii retailerilor online, care au redus drastic numărul de persoane care intră în magazinele fizice.

În acest an, peste 8.200 de magazine se vor închide în SUA, pe lângă cele 5.589 închise anul trecut, potrivit Coreinsight Research. Până în 2019, numărul de magazine fizice închise pe teritoriul SUA ar putea ajunge la 12.000.

Forever 21 este prezent şi pe piaţa din România cu două magazine, în mall-urile Park Lake şi Sun Plaza din Capitală.

Taguri:
forever 21,
faliment,

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici