- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (20.08.2020, 11:17)
- Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Strategie de pandemie: Jumătate din bugetele de marketing, direcţionate către reţele de socializare
- Aproape jumătate din bugetele de marketing (46%) au fost redirecţionate de companii către reţelele de socializare şi dispozitivele mobile
- Suma este de două ori mai mult decât înainte de pandemie, arată un studiu al Deloitte.
320 afișări
Deloitte: Jumătate din bugetele de marketing, direcţionate de companii către reţele de socializare
Aproape jumătate din bugetele de marketing (46%) au fost redirecţionate de companii către reţelele de socializare şi dispozitivele mobile în timpul pandemiei de COVID-19, de două ori mai mult decât înainte de pandemie, arată un studiu al Deloitte.
Potrivit studiului, specialiştii anticipează în următoarele 12 luni o continuă creştere a cheltuielilor aferente acţiunilor de marketing pe dispozitive mobile, pe când cele legate de reţelele de socializare vor rămâne apropiate de noul nivel, care este ridicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un bărbat suspectat că a ajutat la planificarea unui asasinat asupra lui Volodimir Zelenski a fost arestat în Polonia
-
Bursă. Arobs Transilvania Software va derula o majorare de capital de până la 17,4 mil. lei
-
NATO vrea să trimită mai multe sisteme de apărare pentru Ucraina
-
Bursă. Cea mai valoroasă companie din România semnează extinderea unui acord cu arabii
Studiul Deloitte CMO Survey este rezultatul analizei a aproximativ 300 de răspunsuri oferite de către profesionişti de top din domeniu care activează în 13 sectoare din SUA.
În ultimele luni, reţelele de socializare au jucat un rol important atât în creşterea notorietăţii brandurilor, cât şi a performanţei companiilor.
Trei sferturi dintre respondenţi au folosit reţelele de socializare în special pentru acţiuni al căror scop ţinea de notorietatea mărcii (84%) şi mai mult de jumătate dintre aceştia, pentru păstrarea clienţilor actuali (54%) şi atragerea de noi clienţi (51%).
Studiul subliniază şi faptul că reţelele de socializare au avut o contribuţie majoră la performanţele înregistrate de companii în timpul pandemiei, cu o creştere de 23,5% faţă de luna februarie 2020.
În ceea ce priveşte parteneriatele cu influenceri, studiul arată că specialiştii în marketing apelează puţin la astfel de colaborări şi doar 8% din buget este alocat activităţilor de acest gen pe canale de socializare, precum LinkedIn, blogurile companiilor, Instagram, Facebook şi altele.
Respondenţii anticipează că, în următorii trei ani, vor direcţiona bugete mai mari către colaborările cu influenceri, până la 13% din totalul cheltuielilor de marketing, iar cele mai semnificative creşteri sunt de aşteptate în domenii precum serviciile bancare şi profesionale.
„Mai mult ca oricând, directorii de marketing se află în poziţia potrivită pentru a face auzită vocea clienţilor în întreaga organizaţie. Pentru aceasta, ei trebuie să îndeplinească trei obiective: să analizeze datele despre clienţi pentru a le transforma în recomandări aplicabile, să se asigure că interacţiunile cu clienţii sunt relevante şi să contribuie la construirea organizaţiei care să poată livra servicii conform aşteptărilor clienţilor”, a declarat Ruxandra Băndilă, director de Marketing şi Business Development, Deloitte România.
Aceasta susţine că alinierea atentă a tehnologiei şi a datelor cu valorile şi identitatea general umană este o necesitate pentru atragerea clienţilor.
În ciuda unei creşteri cu 70% a cheltuielilor pentru acţiunide marketing pe dispozitive mobile în timpul pandemiei, specialităţii în domeniu observă o creştere foarte mică a contribuţiei acestora la performanţa companiei, 28% dintre respondenţi considerând că acestea nu ajută deloc la îmbunătăţirea performanţei.
De asemenea, studiul subliniază că, atunci când investesc în astfel de activităţi, respondenţii acordă prioritate optimizării site-urilor pentru dispozitivele mobile (70%), şi nu creării şi actualizării de aplicaţii (30%).
Rolul departamentului de marketing în cadrul companiilor s-a schimbat în timpul pandemiei de COVID-19, aproape două treimi dintre respondenţi (62%) susţinând că departamentele lor au dobândit o importanţă mai mare.
Rezultatele studiului subliniază importanţa priorităţilor stabilite de către organizaţie cum ar fi păstrarea clienţilor şi consolidarea notorietăţii mărcii, în contextul în care, în perioada pandemiei,ponderea bugetelor de marketing a crescut uşor, ajungând la 12,6% din bugetele totale al organizaţiilor, comparativ cu perioada de dinainte de pandemie (11,3%).
Importanţa acestor priorităţi este surprinzătoare, având în vedere că departamentele de marketing îndeplinesc mai multe sarcini, dar cu mai puţini angajaţi, deoarece 9% dintre locurile de muncă din departamentele de profil au fost pierdute în timpul pandemiei, se mai arată în studiul Deloitte.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Șeful NASA: „China ascunde activități militare secrete în spațiu. Credem că o mare parte din așa-zisul lor program spațial civil este un program militar”
Citește pe www.zf.ro: Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Citește pe www.zf.ro: Final de linie: A dispărut definitiv unul dintre cele mai cunoscute hipermarketuri din România
Citește și: US Open, în pericol de boicot: doi jucători din top 100 ATP au fost plasaţi în izolare, deşi sunt negativi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Lumea criptomonedelor se apropie de o schimbare majoră. Cea mai puternică monedă digitală din lume trece printr-o transformare importantă după care care preţul său ar putea sparge toate recordurile
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Turist italian, rămas fără cuvinte după ce a văzut ce mașini au oprit la un semafor, în BUCUREȘTI: „Este absurd!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:03
Marcel Boloş s-a întâlnit la Washington cu reprezentanţii instituţiilor financiare internaţionale
-
ieri, 22:59
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 785. Zelenski a cerut la reuniunea Consiliului European mai multe sisteme de apărare aeriană / Olanda se oferă să cumpere sisteme Patriot de la aliaţi pentru Kiev/ Ucraina spune că Rusia foloseşte mai multe gaze lacrimogene ilegale pe câmpul de luptă