- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.08.2014, 16:05)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Takko: Hainele contrafăcute pierd teren în faţa mărcilor. Românii, mai atenţi la raportul calitate/preţ
Românii au început să acorde mai multă atenţie raportului calitate-preţ în ceea ce priveşte hainele, piaţa neagră pierzând încet, încet teren în faţa brandurilor cunoscute, spune Cosmin Ulmean, directorul general al reţelei Takko, care va deschide patru magazine noi până la sfârşitul anului.
688 afișări
Takko: Hainele contrafăcute pierd teren în faţa mărcilor. Românii, mai atenţi la raportul calitate/preţ (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/AFP)
"Se poate remarca o schimbare uşoară în bine când vine vorba de comportamentul românilor. Se vede că au început să acorde mai multă atenţie raportului calitate-preţ. Piaţa neagră încet, încet pierde teren, hainele contrafăcute nu îi mai atrag pe clienţi, aceştia orientându-se spre brandurile cunoscute", a declarat Ulmean pentru MEDIAFAX.
El precizează însă că piaţa românească rămâne în continuare sensibilă în privinţa costurilor. Potrivit unor declaraţii anterioare, suma medie pe care o alocă românii pentru acest segment este de doar 300 lei anual.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 11:57
• Veste bună pentru Diaspora. Zboruri directe spre Aeroportul Milano Bergamo din Bacău, de vineri
-
astăzi, 10:48
-
astăzi, 12:10
• Românii au promisiuni că vor intra complet în Schengen, inclusiv terestru
-
astăzi, 12:15
• Clasele terminale de liceu, ademenite cu programul „Primul student din familie”
-
astăzi, 11:21
• MApN: Elemente ale unei posibile drone, identificate în Insula Mare a Brăilei
-
astăzi, 11:10
• Autorităţile moldoveneşti anunţă că trei explozii au avut loc în apropierea graniţei cu Ucraina
-
astăzi, 08:02
• Prognoza pentru luna aprilie: temperaturi uşor mai ridicate decât cele normale
-
astăzi, 08:19
-
astăzi, 09:11
• VIDEO O dronă ar fi fost filmată în apropierea oraşului Brăila
-
astăzi, 12:43
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 765. Forţele ruse atacă infrastructura din zonele critice / Kiev: 99 de bombe ruseşti trimise spre centralele termice / Lavrov respinge planul de pace al Ucrainei
-
astăzi, 06:00
• HOROSCOP 29 martie. Un simplu cuvânt schimbă totul pentru aceste zodii
-
ieri, 20:26
• România intră în Air Schengen de la 31 martie. Ce schimbări apar şi ce trebuie să ştiţi
-
ieri, 22:00
-
ieri, 19:51
• Atacul de la Moscova: Rusia susţine că deţine dovezi despre implicarea Ucrainei în masacru
-
ieri, 15:39
"Ţinând cont în permanenţă de nevoile clientului şi schimbările constante în comportamentul de cumpărare, avem grijă să updatăm imaginea de brand în mod constant. În viitor, poziţionarea de brand va fi construită şi mai puternic în jurul femeilor", a arătat Ulmean.
În ceea ce priveşte planurile de extindere, reţeaua Takko, care cuprinde în prezent 60 de magazine, va inaugura patru unităţi noi până la sfârşitul anului, mizând pe oraşele mici şi mijlocii.
"Sunt în continuare numeroase oportunităţi de dezvoltare în oraşele mici şi mijlocii, iar până la finalul anului vor fi deschise încă patru magazine Takko. (...) În acest an s-au efectuat şi trei relocări, este vorba de magazinele din Suceava, Buzău şi Vaslui, şi doar o închidere, în Constanţa", a arătat Ulmean.
De la începutul anului, Takko a bifat deschideri în Sfântu Gheorghe şi Petroşani, iar următoarea inaugurare este planificată pentru 4 septembrie în Bucureşti, în centrul comercial Vulcan Strip Mall.
Referitor la deschiderea de magazine în zonele centrale ale oraşelor, Ulmean a precizat că aceasta a fost adăugată în planul strategic de extindere al companiei.
"Magazinele Takko sunt în general localizate la periferia oraşului, în malluri sau centre comerciale. Pentru că vrem să fim acolo unde sunt clienţii noştri, centrele comerciale urbane, în locaţiile centrale din zonele urbane, au fost adăugate în planul strategic de extindere. Locaţiile spre care tindem au în jur de 400-550 metri pătraţi", a menţionat şeful Takko Fashion România.
Potrivit unor declaraţii anterioare, planul retailerului german pentru piaţa românească este să ajungă la o reţea a 100 de magazine.
Brandul Takko este prezent pe piaţa din România din 2007, când a deschis primul magazin la Arad. În acest moment, Takko are magazine în Bucureşti, Sighetu Marmaţiei, Satu Mare, Oradea, Cluj, Reghin, Târgu Mureş, Odorheiu Secuiesc, Arad, Alba Iulia, Mediaş, Timişoara, Deva, Reşita, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Făgăraş, Braşov, Ploieşti, Câmpina, Giurgiu, Slobozia, Buzău, Constanţa, Galaţi, Tecuci, Bacău, Vaslui, Piatra Neamţ, Roman, Iaşi, Suceava, Botoşani, Alexandria, Caransebeş, Medgidia, Sfântu Gheorghe şi Petroşani.
Cosmin Ulmean spune că în momentul de faţă Takko nu are în plan deschiderea unui magazin online.
Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, Takko Fashion România a raportat pentru 2013 o cifră de afaceri de 125,25 milioane lei (28,3 milioane euro), în creştere cu 7,5% comparativ cu anul anterior, şi pierderi de 6 milioane lei (1,3 milioane euro), cu 38% mai mici faţă de 2012.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Mirel din Timişoara, renegat de familie după crima oribilă! Gestul făcut de fiecare membru în parte
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe