Topul asigurătorilor după reclamaţiile primite de la clienţi

Cele mai mari nouă companii din piaţa asigurărilor generale au primit în perioada ianuarie-aprilie un număr de 4.250 de reclamaţii de la clienţii nemul­ţumiţi de gestionarea dosarelor de daună, potrivit datelor publicate de asigurători pe site-urile proprii. Ponderea reclamaţiilor ajunge la 0,04% din totalul contractelor, ceea ce înseamnă că unu din 2.800 de clienţi este nemulţumit.

Topul asigurătorilor după reclamaţiile primite de la clienţi

Clienţii au început să prindă curaj în ultima perioadă şi să reclame pe căi oficiale problemele pe care le-au întâmpinat cu asigurătorii. Astfel, anul trecut au fost contabilizate 15.000 de petiţii la nivelul întregii pieţe, dublu faţă de volumul din 2011. „Clienţii au descoperit calea de face reclamţii şi au început să o folosească, ceea ce explică creşterea numărului de  plângeri. Majoritatea plângerilor sunt ale clienţilor care intră în relaţie directă cu asigurătorul, ale asiguraţilor care nu au beneficiat de serviciile unui broker care să îi asiste în recuperarea daunelor“, explică Bogdan Andriescu, preşedintele UNSICAR - asociaţia profesională a brokerilor de asigurări.

Majoritatea reclamaţiilor fac referire la poliţele de răspundere civilă auto (RCA).

 Euroins a raportat cei mai mulţi clienţi nemulţu­miţi, numărul plângerilor strânse în perioada ianuarie-martie de asigurător ridicându-se la 1.244, în timp ce 98% dintre acestea au fost fondate. Compania, al cărei portofoliu este format în proporţie de peste 90% de poliţe RCA, conduce şi în clasamentul privind ponderea plângerilor în total contracte, valoarea indicatorului înregistrată la sfârşitul lunii martie fiind de 0,13%, de aproape patru ori mai mare decât media primelor nouă companii.

Citeşte mai multe despre topul reclamaţiilor primite de la clienţi pe www.zf.ro.

comenteaza si tu Momentan sunt 3 comentarii
Taguri:
reclamatii ,
asiguratori ,
clienti
COMENTARII
  • Bianca 30 mai 2013

    sunt greseli de ortografie in text

  • Asigurator 28 mai 2013

    Mai ce n-ai inteles tu esti obligat prin lege sa inchei RCA iar eu sunt obligat sa despagubesc pe cine vreau si daca vreau atata timp cat imi permite legea. Daca ai bani de expertize bine, daca nu inseamna ca n-ai dreptate. Cu aceasta ocazie tind sa multumesc CSA-ului pentru operativitatea de care a…

  • raptor 28 mai 2013

    de ce se raporteaza la numarul de clienti si nu la numarul dosarelor de daune deschise ?
    Pentru a se minimaliza efectul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • vezi toate comentariile
COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa