Tot ce trebuie să ştii despre Black Friday 2017. Lista cu participanţi şi ce discounturi oferă

Black Friday aduce reduceri la cărţi, haine, jucării, electronice şi electrocasnice, dar şi la pachete stomatologice, companiile şi magazile online începând campania chiar şi de pe 10 noiembrie, înainte de data oficială de 24 noiembrie, potrivit comunicatelor emise de ofertanţi.

9146 afișări
Imaginea articolului Tot ce trebuie să ştii despre Black Friday 2017. Lista cu participanţi şi ce discounturi oferă

Black Friday 2017: reduceri la cărţi, haine, jucării, electronice şi chiar la pachete stomatologice

Black Friday începe la Fashion Days în seara de 16 noiembrie şi va continua pe durata întregii zile de 17 noiembrie, în aplicaţia de mobil şi pe website. Anul acesta, compania a pregătit un milion de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%.

Implanturi dentare, coroane metalo-ceramice şi din zirconiu, aparate ortodontice, plombe şi consultaţii, toate cu reduceri de până la 90%, reprezintă propunerea de Black Friday a clinicilor de stomatologie ABC Eurodent. Discounturile sunt valabile începând de vineri, 17 noiembrie, până duminică, 19 noiembrie, în magazinul online al clinicii. Odată selectat şi achiziţionat, serviciul poate fi programat la o dată ulterioară, în oricare dintre cele patru clinici ABC Eurodent din Capitală.

Pe EduClass.ro se vor regăsi de Black Friday reduceri până la 70% la jucării şi jocuri educative precum puzzle-uri, jocuri de construit, jocuri de rol, jocuri de creativitate, costume sau căsuţe de joacă pentru copii, balansoare şi vehicule pentru copii.

Retailerul online CEL.ro anunţă că a început deja campania de Black Friday 2017, şi oferă reduceri de până la 70% clienţilor la telefoane (reduceri de până la 1.200 de lei), laptopuri (reduceri de până 40%), TV (reduceri de până la 4.000 de lei), electrocasnice (reduceri de până la 70%), îngrijire personală (reduceri de până la 70%), parfumuri şi ceasuri (reduceri de până la 67%), imprimante (reduceri de până la 35%), respectiv componente şi periferice (reduceri de până la 60%).

Black Friday va începe pe 17 noiembrie la eMAG, iar retailerul online deja anunţă că peste două milioane de produse vor fi în ofertă. Printre produsele care vor fi la preţuri de Black Friday sunt televizoare, telefoane, laptopuri, fashion şi articole sportive, până la electrocasnice, accesorii pentru casă şi grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării şi anvelope.

De Black Friday, eMAG include în promoţie bilete Tarom, bilete la concerte şi servicii medicale

eMAG include în ediţia din acest an a Black Friday (17 noiembrie) bilete de avion oferite de Tarom, bilete la concerte şi servicii medicale, antichităţi, autoturisme şi aur, pe lângă electrocasnice, smartphone-uri şi televizoare, a declarat luni, Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.

Reducerile totale ale platformei eMAG se ridică la 40 de milioane de euro, anul acesta, de Black Friday, eveniment care va avea loc pe 17 noiembrie, fiind disponibile două milioane de produse de la eMAG şi de la cei peste 4.000 de selleri din Marketplace care au pregătit stocuri. În plus, 2.000 de clienţi care vor aplica de Black Friday pentru cardul de cumpărături eMAG vor primi cu un voucher în valoare de 500 de lei, la prima achiziţie de cel puţin 1.000 de lei făcută pe eMAG.

Anul acesta, compania se aşteaptă şi ca media numărului de produse comandate de fiecare client de Black Friday să crească şi să ajungă la 3,4 produse, iar valoarea totală a comenzilor să se ridice la 350 de milioane de lei.

Clienţii vor putea cumpăra la preţ special televizoare, telefoane mobile, frigidere, laptopuri, maşini de spălat, electrocasnice mici (aspiratoare, mixere, roboţi de bucătărie, fiare de călcat şi altele), haine, încălţăminte şi accesorii, produse de îngrijire personală şi cosmetice, jucării, cărţi, produse pentru casă şi grădină, mobilă, jucării sau anvelope.

În plus, oferta de Black Friday cuprinde şi produse speciale, precum aur, autoturisme, ceasuri şi bijuterii de lux, pachete turistice, reduceri la bilete de avion oferite de Tarom, bilete la evenimente, abonamente Digi Mobil, servicii medicale şi antichităţi.

Pe lângă cardul de cumpărături eMAG, clienţii vor putea folosi cardurile de cumpărături Raiffeisen Bank, beneficiind de 60 de rate fără dobândă. De asemenea, produsele de Black Friday vor putea fi plătite şi cu alte carduri de credit emise de băncile şi instituţiile financiare partenere, cu beneficii de la 12 până la 24 de rate fără dobândă.

Anul acesta, clienţii vor putea prelua produsele din cele 15 showroom-uri eMAG sau din cele 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poşta Română.

Volumul dublu de produse din ofertă, faţă de anul trecut, este gestionat din depozitele eMAG cu o suprafaţă de 125.000 de metri pătraţi (cât 25 de stadioane de fotbal). În cursul acestui an, eMAG a investit 10 milioane de euro în tehnologia depozitului principal, în care intră şi platforma automatizată de sortare şi ambalare, capabilă să livreze către curieri 200.000 de produse pe zi. Astfel, eMAG estimează că în primele cinci zile după Black Friday vor fi livrate 67% din comenzi, restul urmând să fie livrate până pe 29 noiembrie.

În plus, eMAG a investit 2,5 milioane de euro în servere, servicii de hosting şi cloud, pentru îmbunătăţirea utilizării site-ului în ziua de Black Friday.

Oferta din acest an cuprinde 50.000 de televizoare, 60.000 de smartphone-uri, 25.000 de laptopuri, 20.000 de frigidere, 150.000 de electrocasnice mici (mixere, blendere, cuptoare cu microunde, aparate de gătit şi altele), 150.000 de articole pentru casă şi grădină, 150.000 de parfumuri şi cosmetice, 150.000 de jocuri şi jucării, 200.000 de produse din categoria fashion şi 25.000 de anvelope.

eMAG a lansat Black Friday în 2011.

eMAG, companie de comerţ online, fondată în 2001, este prezentă în România, Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici