Udrea: Există similitudini evidente între frunza din brand şi logo-ul unei firme de transport

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului Elena Udrea a declarat, luni, la începutul şedinţei Consiliului de Brand, că există similitudini evidente între frunza din brandul de turism al României şi cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie.

Share pe Facebook 109 afişări

Udrea: Există similitudini evidente între frunza din brand şi logo-ul unei firme de transport (Imagine: Bogdan_Maran/Mediafax Foto)

"Singura controversă referitor la brandul României este cea legată de izotip. Există similitudini evidente, în opinia mea, între acesta şi logoul unei firme de transport din Marea Britanie", a spus Udrea.

Ea a adăugat că i-a rugat pe reprezentanţii THR-TNS să explice Consiliului de Brand cum a fost creat izotipul.

"Dumneavoastră sunteţi cei care vor decide. Aşa cum veţi decide noi aşa vom proceda", s-a adresat Udrea repreztanţilor Consiliului, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental, şi foştii secretari de stat în Ministerul Turismului Lucia Morariu şi Nicu Rădulescu.

Ea a mai spus că, dacă se va dovedi că asocierea THR-TNS a încălcat clauzele contractuale prin care era obligată să prezinte ministerului un produs unic, instituţia nu va plăti banii prevăzuţi în contract.

"Toată această controversă a avut şi efecte pozitive. S-a făcut o promovare a brandului pe care nu ne-am fi permis-o, dacă ar fi fost să o plătim", a spus Udrea, după care a părăsit sala, lăsându-i pe reprezentanţii Consiliului de Brand să analizeze problema.

Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.

MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
UDREA ,
FRUNZĂ ,
BRAND

ŞTIRILE ZILEI

Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
VESTE-ŞOC despre Dustin Hoffman. Informaţia DE NECREZUTdespre iubitul actor publicată chiar ACUM

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.