- Home
- Economic
- (15.07.2020, 15:10)
- Cristina Bellu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Unu din doi europeni intenţionează să amâne cumpărarea unei maşini în următoarea perioadă
- Mai mult de jumătate dintre europeni (52%) intenţionează să amâne cumpărarea unui vehicul nou şi susţin că îl vor păstra pe cel actual mai mult decât era prevăzut iniţial, în contextul pandemiei de COVID-19.
- Ciprian Gavriliu, Deloitte: În România, asistăm deja la o atitudine mai prudentă a consumatorilor faţă de cheltuieli şi la o scădere semnificativă a numărului de vehicule înmatriculate
302 afișări
Mai mult de jumătate dintre europeni (52%) intenţionează să amâne cumpărarea unui vehicul nou şi susţin că îl vor păstra pe cel actual mai mult decât era prevăzut iniţial, în contextul pandemiei de COVID-19.
Astfel, cei mai prudenţi în ceea ce priveşte comportamentul de cumpărare se dovedesc a fi polonezii (68%), urmaţi de irlandezi (61%) şi de spanioli (60%), potrivit unui studiu realizat de Deloitte în a doua jumătate a lunii iunie, pe un eşantion de 18.000 de respondenţi din 18 ţări, dintre care nouă state europene - Belgia, Franţa, Germania, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Olanda, Polonia şi Spania.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Datele indică, de asemenea, că pandemia influenţează puternic şi serviciile şi produsele legate de domeniul transportului, companiile de ride-hailing fiind cele mai afectate, având în vedere că aproape jumătate dintre consumatorii europeni (45%) intenţionează să limiteze folosirea serviciilor oferite de acestea. Mai mult, analiza arată că redresarea companiilor de transport aerian va fi lentă, deoarece, în acest moment, doar 27% dintre europeni se simt în siguranţă să apeleze la serviciile lor. În acelaşi timp, mai mult de un sfert dintre spanioli, italieni, britanici şi irlandezi intenţionează să amâne achiziţionarea de servicii periodice de întreţinere pentru vehicule şi 8% dintre europeni plănuiesc să cheltuiască mai puţin pe combustibil în următoarele patru săptămâni.
„Toate sectoarele legate de mobilitate au fost puternic zguduite de recenta criză sanitară, de la jucătorii din industria auto, la companiile aeriene, de ride-hailing şi serviciile adiacente. Toţi aceşti actori economici caută să atenueze efectele pandemiei de COVID-19 prin soluţii care variază de la extinderea către noi domenii - cum este cazul unor jucători din industria auto care şi-au adaptat liniile de producţie pentru fabricarea de echipamente medicale – până la regândirea strategiilor şi accelerarea capacităţii de adaptare la nou, cum este cazul companiei Bolt, care a introdus bicicletele electrice în gama sa de servicii oferite clienţilor. În România, asistăm deja la un comportament mai prudent din partea consumatorilor, confirmat de o atitudine precaută cu privire la cheltuieli şi de o scădere semnificativă a numărului de vehicule înmatriculate", explică Ciprian Gavriliu, Partener Deloitte România, Lider al Serviciilor de Consultanţă pentru Sectorul Auto.
Pandemia de COVID-19 a crescut importanţa proprietăţii asupra unui vehicul, astfel că aproape trei sferturi dintre consumatorii europeni (72%) consideră că deţinerea unei maşini este valoroasă în această perioadă. În acest context, mai mult de jumătate dintre europeni (54%) intenţionează să limiteze utilizarea transportului public în următoarele trei luni.
Când vine vorba de mijloacele preferate pentru a cumpăra un vehicul, 25% dintre britanici sunt dispuşi să utilizeze canale online de achiziţie, urmaţi de polonezi (22%) şi germani (21%).
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe