- Home
- Economic
- (27.12.2020, 02:02)
- Anamaria Cadis
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările de bere Corona nu au avut de suferit în timpul pandemiei de coronavirus
- În prima parte a pandemiei, berea Corona a fost asociată cu nou coronavirus
- Cifrele de la final de an arată că vânzările nu au fost, însă, afectate
- Chiar dacă a fost înregistrată o scădere a comercializării în restaurante, au compensat cu vânzarea de la raft
557 afișări
Vânzările de bere Corona nu au avut de suferit în timpul pandemiei de coronavirus
Berea mexicană Corona a trecut prin pandemia coronavirusului mai bine decât majoritatea.
Profitul din divizia de bere a companiei de alcool Constellation Brands, care deţine drepturile asupra Corona din Statele Unite, a crescut cu 13% la sfârşitul verii şi în toamnă, potrivit analiştilor de pe Wall Street.
Vânzările au scăzut, totuşi, uşor în vară.
La începutul pandemiei, mulţi au crezut că marca de bere Corona va avea de suferit din cauza falsei sale asocieri cu virusul care provoacă COVID-19.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
-
Pentagonul alocă 20 miliarde dolari pentru dezvoltarea avionului care-l va înlocui pe F-22 Raptor
În ianuarie, mediul online a fost inundat cu dezinformări privind o legătură între Corona şi coronavirus, deşi este clar că nu există nicio conexiune.
Contul Instagram al mărcii Corona a fost inundat de glume, iar un internaut a sugerat chiar să îşi schimbe numele în în ceva cu mai puţine conotaţii negative, „cum ar fi Ebola”.
Constellation a decis, însă, să nu reacţioneze în niciun fel la dezinformările din mediul online. Aceasta pare să fi fost decizia corectă pentru că în octombrie, compania a înregistrat o creştere a vânzărilor de băuturi din gama Corona cu 50%.
Deşi odată cu instaurarea lockdownurilor şi închiderea restaurantelor şi a barurilor, comercializarea de bere a scăzut, Corona a recuperat în vânzarea de pe raft în magazine şi supermarketuri.
Astfel, în acest an, acţiunile Constellation au crescut cu 14%.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe