Veniturile Orange au crescut cu 6,4% în trimestrul al doilea, la 233 milioane euro

Veniturile totale ale Orange România au crescut în trimestrul al doilea cu 6,4%, în bază comparabilă, la 233 milioane de euro, iar în semestrul al doilea operatorul telecom a obţinut pe piaţa locală venituri de 454 milioane de euro, cu 1,3% mai mari ca în primele şase luni ale anului trecut.

176 afișări
Imaginea articolului Veniturile Orange au crescut cu 6,4% în trimestrul al doilea, la 233 milioane euro

Veniturile Orange au crescut cu 6,4% în trimestrul al doilea, la 233 milioane euro (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Veniturile din România au urcat cu 6,4% în trimestrul al doilea, susţinute de avansul serviciilor mobile şi într-o măsură mai redusă de creşterea vânzărilor de dispozitive mobile şi de servicii de televiziune fixă", se arată într-un raport al grupului francez Orange.

La finele lunii iunie, Orange avea în România 10,205 milioane de clienţi, în scădere, atât faţă de 10,531 milioane de clienţi în decembrie, cât şi faţă de 10,365 la sfârşitul lunii martie.

Venitul mediu anualizat pe utilizator (ARPU) al Orange în România s-a situat la 6,2 euro în trimestrul al doilea, faţă de 6 euro în primele trei luni ale anului şi 6,2 euro în ultimul trimestru al anului precedent. În trimestrul al doilea din 2015, ARPU s-a situat la 6,4 euro.

La 30 iunie, 95% din populaţia urbană şi 67% din populaţia totală a ţării avea acces la serviciile 4G ale Orange, cu cele mai mari viteze de download din România, atât în interiorul cât şi în exteriorul clădirilor, conform testelor derulate de ANCOM, se arată într-un comunicat al Orange România.

În trimestrul al doilea, folosirea internetului mobil a continuat să se intensifice, notează Orange.

Traficul de date mobile în reţea este cu 112% mai mare comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii vânzării de tablete şi de smartphone-uri, precum şi datorită serviciilor 4G, tot mai atractive pentru clienţi. Numărul de smartphone-uri compatibile 4G vândute în primul semestru al acestui an a crescut de aproape trei ori comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar numărul de tablete 4G vândute de 4,5 ori.

Din totalul de telefoane folosite în reţea unul din două este smartphone, procentul acestora în bază fiind cu 8,6% mai mare comparativ cu acelaşi semestru al anului trecut. În mai puţin de un an de la lansarea serviciilor de internet 4G+, portofoliul de smartphone-uri compatibile 4G+ a ajuns la zece produse.

"Şi în perioada următoare, vom investi susţinut prin strategia noastră Essentials2020, pentru a continua să oferim servicii digitale inovatoare şi conectivitate cu tot ce este esenţial pentru clienţi, prin intermediul unei experienţe incomparabile", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Orange TV a continuat să atragă clienţi noi, numărând peste 221.000 de abonaţi la finalul primului semestru, cu 31.000 mai mulţi faţă de 31 martie 2015. Aplicatia Orange TV Go a inregistrat peste 1,3 milioane de descărcari sau actualizări pentru smartphone şi tabletă.

Orange România este cel mai mare operator local de telefonie mobilă. Principalii concurenţi ai companiei sunt Vodafone România şi Telekom România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici