- Home
- Economic
- NEW YORK, (22.07.2014, 12:10)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Yahoo îşi întăreşte divizia mobilă, cumpărând compania Flurry
Grupul american Yahoo! îşi va întări divizia mobilă prin cumpărarea - anunţată luni - a companiei californiene Flurry, specializată în analiza datelor mobile, în special în scopuri publicitare.
191 afișări
Yahoo îşi întăreşte divizia mobilă, cumpărând compania Flurry (Imagine: Mediafax Foto / AFP)
Yahoo! a refuzat să divulge detaliile financiare ale tranzacţiei, însă Wall Street Journal evocă o sursă apropiată de acest dosar de achiziţie care spune că tranzacţia ar fi fost încheiată contra sumei de 200 milioane de dolari.
Flurry, cu sediul în San Francisco, a început în 2008 să lucreze cu dezvoltatori de aplicaţii mobile pentru a crea instrumente care analizează utilizarea acestor aplicaţii. Instrumentele pot fi utile atât agenţiilor de publicitate, care pot să determine astfel segmentele în care reclamele lor sunt cel mai rentabile, dar şi dezvoltatorilor, pentru optimizarea aplicaţiilor create de aceştia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Israelul a lansat un atac cu drone asupra Iranului/ Iranul neagă atacul
-
Iarnă în plină primăvară. Transfăgărăşanul este din nou acoperit de zăpadă
-
4.100 de pacienţi sunt pe listele de aşteptare pentru un transplant de rinichi sau ficat
-
Fenomene extreme. Zborurile în Europa devin tot mai turbulente şi imprevizibile
Compania spune că peste 170.000 de dezvoltatori folosesc deja platforma Flurry şi că aceasta colectează date provenind de la 150 miliarde de accesări ale acelor aplicaţii mobile în fiecare lună.
Yahoo! a făcut din divizia mobilă una dintre priorităţile sale şi revendică o creştere de 36% a accesului la site-urile sale prin intermediul telefoanelor inteligente şi al tabletelor, cu 450 de milioane de utilizatori activi în al doilea trimestru din acest an.
Directorul general al Yahoo!, Marissa Mayer, a preluat conducerea grupului în urmă cu doi ani, cu obiectivul de a relansa creşterea economică a acestuia.
Pentru a atinge acest obiectiv, Marissa Mayer a restructurat mai multe servicii cheie, a încercat să diversifice conţinuturile propuse pe site-urile grupului şi a crescut numărul achiziţiilor de start up-uri pentru a intra în posesia unor tehnologii susceptibile de a îmbogăţi produsele grupului şi de a recruta talente.
Pentru moment, rezultatele acestei strategii sunt controversate: cifra de afaceri a scăzut cu încă 4%, ajungând la 1,08 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului 2014.
Citește pe alephnews.ro: Votul ONU pentru recunoașterea statului palestinian: SUA votează împotrivă
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Câți euro a luat Alexandra Duli, de la Pro TV, pentru cele 14 săptămâni la Survivor All Stars
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe