Cyber Monday ar putea genera încasări de 11,3 miliarde de dolari în SUA în 2021, mai puţin faţă de anul trecut

  • De ziua Cyber Monday, în SUA, se estimează că retailerii americani vor genera vânzări online de până la 11,3 miliarde de dolari
  • Anul acesta, comercianţii au distribuit ofertele promoţionale pe parcursul mai multor săptămâni decât de obicei
  • Cyber Monday a devenit popular la mijlocul anilor 2000, ca modalitate de creşterea rapidă a profitului pentru retailerii online în preajma Zilei Recunoştinţei
201 afișări
Imaginea articolului Cyber Monday ar putea genera încasări de 11,3 miliarde de dolari în SUA în 2021, mai puţin faţă de anul trecut
Se estimează că retailerii americani vor genera vânzări online de până la 11,3 miliarde de dolari în ziua de Cyber Monday, adică vor fi puţin în scădere faţă de anul trecut, deoarece reducerile mai mici şi opţiunile limitate din cauza întreruperilor lanţului de aprovizionare la nivel mondial îi descurajează pe cumpărători.
 
De asemenea, comercianţii au distribuit anul acesta ofertele promoţionale pe parcursul mai multor săptămâni. Au făcut acest lucru pentru a proteja marjele de profit de costurile crescute ale lanţului de aprovizionare şi pentru a gestiona mai bine stocurile pe fondul penuriei generalizate de produse înainte de sezonul cumpărăturilor de Crăciun.
 
Aceste încercări au redus vânzările în zilele care, în mod normal, sunt unele dintre cele mai mari zile de cumpărături din an. Datele Adobe Analytics din weekend au arătat că achiziţionările online în timpul Black Friday au scăzut pentru prima dată în istorie. Astfel, au inversat creşterea din ultimii ani. 
 
Ziua Cyber Monday a devenit populară în Statele Unite la mijlocul anilor 2000. Aceasta reprezenta o modalitate pentru retailerii online de a profita de creşterea rapidă a cheltuielilor de consum din preajma Zilei Recunoştinţei. Potrivit estimărilor Adobe, anul acesta se estimează că va încasa sume între 10,2 şi 11,3 miliarde de dolari. Acest lucru se traduce printr-o creştere aproximativ stabilă la jumătatea perioadei, comparativ cu cele 10,8 miliarde de dolari de anul trecut, un salt de aproape 15% faţă de nivelurile din 2019.
 
„Am văzut cele mai mici rate de reduceri de sărbători din istoria recentă", a declarat Rob Garf, director general de retail la Salesforce. Acesta a mai spus că ratele de reducere din Statele Unite în săptămâna premergătoare Cyber Monday au fost în medie cu 8% mai mici decât anul trecut.
 
„Nu vor fi mai multe cadouri sub brad în acest an. Creşterea comenzilor din SUA pe parcursul lunii noiembrie este stabilă, iar consumatorii cumpără cu 1% mai puţine articole pe tranzacţie", a declarat Garf.
 
Începutul vânzărilor de sărbători vine şi în condiţiile în care noua variantă a coronavirusului, Omicron, a declanşat incertitudini privind redresarea economică şi a provocat o vânzare pe pieţele bursiere americane în ziua de Black Friday.
 
Un director executiv de rang înalt al Amazon.com Inc (AMZN.O) a declarat că este încă prea devreme pentru a prezice modul în care varianta va influenţa cheltuielile consumatorilor în timpul sezonului de sărbători, dar a sugerat că cumpărătorii vor merge mai departe deocamdată. 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici