- Home
- Externe
- WASHINGTON, (16.12.2017, 12:40)
- Mihai Draghici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
WSJ: Lideri de opinie din mediile online, vizaţi de autorităţi de reglementare din SUA, Marea Britanie şi Franţa pentru încălcarea regulilor privind publicitatea
Lideri de opinie, inclusiv staruri ale mediilor de socializare online ce au contacte cu branduri din industria produselor de lux, au primit notificări din partea autorităţilor de reglementare din SUA, Marea Britanie şi Franţa că riscă să intre sub incidenţa legilor privind publicitatea, scrie WSJ.
2280 afișări
Wall Street Journal: Lideri de opinie din mediile online, vizaţi de autorităţi de reglementare din Statele Unite şi Marea Britanie pentru publicitate
"Liderii de opinie, inclusiv vedetele de pe reţelele de socializare online vizate de acţiuni de lobby ale brandurilor din domeniul modei şi industriei produselor de lux pentru numărul mare de persoane care îi urmăresc pe Internet, au atras un nou public - autorităţile de reglementare. Aceste staruri le oferă fanilor de pe Instagram, Facebook şi de pe alte platforme online ceea ce ar părea a fi secvenţe din vieţile lor zilnice, în care sunt inserate mărci ale unor produse, dar uneori fără a dezvălui că au fost plătite de companii în lichidităţi, bunuri ori servicii", comentează publicaţia The Wall Street Journal într-un material cu titlul "Starurile din mediile de socializare online întorc privirile ... autorităţilor de reglementare, care afirmă că recompensele financiare acordate liderilor de opinie - chiar şi cele făcute fără solicitări explicite - riscă să fie considerate activităţi asociate publicităţii neautorizate".
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 14:56
-
astăzi, 13:49
-
astăzi, 13:34
-
astăzi, 12:08
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 10:45
-
astăzi, 10:36
• Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
astăzi, 08:29
• Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:40
-
astăzi, 12:30
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina / Papa Francisc face apel la o pace ,,negociată" în Ucraina
-
astăzi, 07:57
• Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
-
astăzi, 07:24
• Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
Autorităţile din Statele Unite, Marea Britanie, Franţa şi alte ţări au început să verifice mediile de socializare online pentru a depista persoane care încalcă reglementările în domeniul publicităţii.
Comisia Federală pentru Comerţ din SUA a trimis în septembrie 21 de scrisori de notificare adresate unor lideri de opinie din domeniul online, cerându-le să dezvăluie orice aranjament financiar cu branduri menţionate în postările de pe platforma Instagram. Supermodelul Naomi Campbell, actriţele Shay Mitchell şi Lucy Hale, bloggeri şi personalităţi ale emisiunilor televizate de tip "reality" se numără printre persoanele contactate de autorităţile americane.
"Există extrem de multe aranjamente de promovare. Unele persoane dezvăluie înţelegerile în mod adecvat, altele nu", afirmă Michael Ostheimer, un reprezentant al Comisiei Federale pentru Comerţ din SUA.
În contextul în care consumatorii sunt din ce în ce mai interesaţi de reţelele de socializare online, numeroase branduri intensifică eforturile de lobby în relaţiile cu lideri de opinie de pe aceste platforme. Pentru bani şi alte servicii, vedetele din domeniul online influenţează persoanele care le urmăresc postările, un public care uneori este de ordinul a zeci de milioane de oameni.
Contactate de WSJ, vedete din mediile online care au primit notificări au declarat că nu ştiau că postările lor riscă să încalce legile privind publicitatea.
Actriţa Shay Mitchell le-a răspuns autorităţilor printr-un avocat că avea "impresia că un «mulţumesc» articulat clar ar satisface solicitările Comisiei Federale pentru Comerţ" de a dezvălui contactele cu Epic Road, o companie de turism de lux menţionată în postările sale recente. Shay Mitchell a admis că a beneficiat de servicii turistice din partea Epic Road în schimbul transmiterii unor mesaje online în care menţiona numele companiei. Comisia Federală pentru Comerţ a explicat că mulţumirile adresate printr-o postare nu arată clar că un lider de opinie a beneficiat de serviciile unei companii.
Oficiali din cadrul Comisiei Federale pentru Comerţ au explicat că simpla difuzare a numelui unei mărci ori companii, precum şi orice asociere cu aceasta în postările online reprezintă forme de promovare care intră sub incidenţa legilor privind publicitatea. Iar liderul de opinie care a beneficiat de servicii din partea unei companii trebuie să dezvăluie contractul. Recomandarea autorităţilor este ca persoanele care promovează branduri să plaseze etichetele "#ad" ("reclamă") sau "#sponsored" ("sponsorizat") la fiecare postare de acest gen.
Comisia Federală pentru Comerţ din SUA nu vizează doar reclamele în domeniul modei şi produselor de lux. În septembrie, autorităţile au ajuns la un acord juridic cu doi lideri de opinie care au promovat un serviciu de pariuri online pe site-uri de socializare fără a dezvălui că ei erau proprietarii firmei.
Citeşte şi: Consiliul European pentru Relaţii Externe (ECFR): "China este acum în interiorul Europei"/ Beijingul intensifică relaţiile cu ţările central şi est-europene
Citeşte şi: Hackerii nord-coreeni au întreprins atacuri cibernetice care au vizat piaţa criptomonedelor-presă
Citeşte şi: Poliţia din Canada investighează cazul "suspect" al unui MILIARDAR şi soţiei lui găsiţi morţi în locuinţa lor
Citeşte şi: REVOLUŢIA FISCALĂ: Cei care nu plătesc taxele la stat, atât companiile, cât şi persoanele fizice, riscă pedeapsa cu închisoarea | DOCUMENT
Citeşte şi: ÎNMORMÂNTARE REGE. Procesiune în Centrul Capitalei de la Palatul Regal la Patriarhie. Trupul regelui va fi purtat pe un afet de tun. Trafic restricţionat - HARTĂ
Citeşte şi: Peste 10.000 de oameni, aşteptaţi la înmormântarea Regelui Mihai, la Catedrala Arhiepiscopală din Curtea de Argeş
Citeşte şi: O tânără, ameninţată cu un cuţit într-un autobuz din Ploieşti. Suspecta IDENTIFICATĂ cu ajutorul oamenilor | FOTO
Citeşte şi: Şeful Statului Major al armatei britanice: Rusia ar putea distruge cabluri submarine de telecomunicaţii, inclusiv cele de Internet. Efectele ar fi "catastrofale"
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Avertismentul dat de oamenii de știință: Peste jumătate din populația lumii s-ar putea îmbolnăvi de boli transmise de țânțari
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Poliţia din Canada investighează cazul "suspect" al unui MILIARDAR şi soţiei lui găsiţi morţi în locuinţa lor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe