Pandemia a „costat” compania Disney $3,5 miliarde în venituri pierdute. Ce se întâmplă cu filmul Mulan

  • Potrivit CNBC, Disney a declarat că focarul Covid-19 a provocat companiei în al treilea trimestru fiscal pierderi de aprox. 3,5 miliarde de dolari în segmentul de parcuri, experienţe şi produse.
  • Încasările companiei în acest segment au scăzut cu 85% în perioada respectivă.
  • Din cauza faptului că în cea mai mare parte a trimestrului magazinele sale au fost închise, compania a avut pierderi semnificative şi în sectorul vânzării cu amănuntul.
271 afișări
Imaginea articolului Pandemia a „costat” compania Disney $3,5 miliarde în venituri pierdute. Ce se întâmplă cu filmul Mulan
Cu toate că Disney şi-a putut redeschide în ultimele luni cele mai multe dintre parcurile sale, închiderea continuă a Disney World şi Disneyland în SUA a produs companiei pierderi enorme.
 
Potrivit unei declaraţii date marţi pandemia a provocat companiei pierderi de aprox. 3,5 miliarde de dolari în al treilea trimestru fiscal în segmentul de parcuri, experienţe şi produse. Această unitate include toate cele şase parcuri tematice internaţionale Disney, liniile sale de croazieră, hotelurile şi tururile, precum şi mărfurile sale.
 
În trimestrul care s-a încheiat pe 29 iunie, Disney a raportat o scădere de 85% pe acest segment, veniturile sale scăzând la 1 miliard de dolari.
Vânzările totale ale companiei au scăzut cu 42%, ajungând la 11,8 miliarde de dolari.
 
Parcurile din Shanghai, Hong Kong şi Japonia s-au redeschis pe parcursul acestui trimestru, însă majoritatea parcurilor Disney se află în SUA. Disney World din Florida a fost redeschis în iulie, după încheierea trimestrului. Iar în California parcul Disneyland nu a fost încă redeschis, deoarece guvernul de stat nu a furnizat linii directoare referitoare la redeschiderea parcurilor de distracţii. Parcul Disneyland din Paris s-a redeschis în luna iulie.
 
Compania a raportat, de asemenea, scăderi în sectorul licenţelor pentru mărfuri şi al vânzării cu amănuntul, din cauza faptului că în cea mai mare parte a trimestrului magazinele sale au fost închise. Singura consolare majoră a fost pentru Disney impactul noului său serviciu de streaming, Disney+, care la începutul lunii februarie avea 28,6 milioane de abonaţi, iar acum are mai mult de 60 de milioane de abonaţi.
 
O altă veste bună este aceea că mult-aşteptatul film „Mulan”, care a fost amânat de mai multe ori în acest an din cauza epidemiei de coronavirus, va putea fi văzut în sfârşit. Disney a anunţat marţi că filmul va fi disponibil pe  noul serviciu de streaming al companiei, pe 4 septembrie, pentru o taxă suplimentară de 29.99 dolari. Întrucât lansarea filmului pe serviciul de streaming pentru un cost suplimentar reprezintă încă o perturbare adusă industriei de cinema, Bob Chapek, directorul executiv al companiei, a declarat că va fi interesant să vadă cum vor fi vânzările filmului pe platforma Disney, văzând modul de difuzare al filmului „Mulan” deocamdată ca pe un experiment.


 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici