Acrobatul Nik Wallenda, legat la ochi şi fără cabluri, va merge pe sârmă deasupra oraşului Chicago - FOTO

Nik Wallenda, acrobatul supranumit "regele mersului pe sârmă la mare înălţime", va încerca să parcurgă la înălţime, pe 2 noiembrie, distanţa dintre doi zgârie-nori din oraşul Chicago, în timp ce este legat la ochi şi fără cabluri, evenimentul urmând să fie difuzat în direct pe Discovery Channel.

354 afișări
Imaginea articolului Acrobatul Nik Wallenda, legat la ochi şi fără cabluri, va merge pe sârmă deasupra oraşului Chicago - FOTO

Acrobatul Nik Wallenda, legat la ochi şi fără cabluri, va merge pe sârmă deasupra oraşului Chicago - FOTO (Imagine: Discovery Romania)

Evenimentul va fi difuzat în direct pe Discovery Channel în întreaga lume, pe 2 noiembrie, de la ora 19.00 (ora Statelor Unite).

În România, evenimentul va fi difuzat pe 3 noiembrie, de la ora 02.00, şi în reluare, în aceeaşi zi, de la ora 20.00.

În "Oraşul Vânturilor", cum este supranumit Chicago, Nik Wallenda va executa cel mai îndrăzneţ şi mai dificil număr de mers pe sârmă din cariera sa. Legat la ochi, fără plasă de siguranţă sau ham, el va încerca să parcurgă la înălţime distanţa dintre doi zgârie-nori. Discovery Channel va filma acest eveniment pas cu pas, transmiţându-l în direct, în aproape 200 de ţări din întreaga lume.

TITLURILE ZILEI

În prima parte a traversării, Wallenda va străbate mai bine de două cvartale, urcând o pantă de 15 grade, de la turnul vestic al celebrului complex Marina City până la clădirea cu peste 50 de etaje a Leo Burnett, care se ridică deasupra râului Chicago. Va fi o dublă premieră: cursa între doi zgârie-nori la cea mai mare înălţime încercată vreodată de un membru al familiei "Flying Wallenda" şi, în plus, panta cea mai abruptă pe care a încercat vreodată s-o urce Nik, într-o traversare pe cablu. A doua parte a traseului său se va întinde de la turnul vestic al complexului Marina City până la turnul estic, timp în care va fi legat la ochi.

Zeci de camere de filmat vor fi amplasate prin tot oraşul şi în elicoptere, surprinzând fiecare pas al acestei aventuri periculoase, căci Wallenda va încerca traversarea într-una dintre zonele cu cele mai puternice vânturi din Chicago.

"Va fi cel mai incitant traseu pe sârmă din toată cariera mea", a declarat Wallenda. "Nu m-aş putea gândi la un oraş mai bun în care să încerc aşa ceva. Îmi amintesc cu drag de spectacolele pe care le-am dat cu ai mei în Chicago şi în zona vest-centrală a SUA. În plus, este vorba despre «Oraşul Vânturilor» şi nimic nu se compară cu o asemenea încercare pe timp de iarnă, în Chicago. E o provocare extraordinară pentru mine. Îmi place să-mi depăşesc limitele şi să fac lucruri pe care cei mai mulţi oameni le consideră imposibile. Sunt mereu în căutarea următorului mare obstacol şi vreau să fac lucruri pe care lumea nu le-a mai văzut. Vreau ca familia mea să fie acolo şi să vadă cum se scrie istoria. Mă voi simţi încurajat şi susţinut, ştiind că ei se vor ruga alături de mine", a declarat Nik Wallenda.

Telespectatorii care intră online pe SkyscraperLive.com vor beneficia de "un bilet în primul rând" al evenimentului. Disponibil în 60 de ţări şi în 14 limbi, site-ul îi va aduce în Chicago pe telespectatorii din întreaga lume. Fanii îl pot urmări pe Nik Wallenda în perioada lui de pregătire şi pot face ei înşişi această traversare, prin intermediul cursei virtuale de 360 de grade, care asigură o experienţă interactivă 3D.

În condiţiile în care mai multe camere vor oferi unghiuri diferite de filmare ale traversării, înainte de începerea programului propriu-zis Chris Jacobs va fi gazda unei incursiuni în culisele întregului eveniment, iar SkyscraperLive.com îi va invita pe cei care intră online să îl urmărească pe Wallenda în cea mai îndrăzneaţă cursă a sa de până acum pe un cablu întins la mare înălţime. Fanii din România vor putea accesa versiunea localizată a site-ului SkyscraperLive.com/Romania.

În iunie 2013, Nik Wallenda a fost primul om care a reuşit să traverseze pe un cablu Marele Canion. Programul transmis live a înregistrat atunci niveluri-record de audienţă, fiind urmărit de 13 milioane de telespectatori şi devenind astfel evenimentul live al Discovery cu cea mai mare cotă de audienţă din toate timpurile. În plus, a generat 1,3 milioane de tweet-uri, clasându-se drept unul dintre cele mai comentate programe în reţelele de socializare, dintre toate programele TV prin antenă sau cablu.

De asemenea, materialul special a fost onorat cu un premiu Interactive Emmy pentru Multiplatform Storytelling acordat site-ului său, care a prezentat conţinut video, tururi virtuale interactive, momente din culisele programului, reactualizări în timp real în reţelele de socializare şi alte elemente digitale.

"Nik Wallenda deasupra oraşului Chicago" este un program produs de Peacock Productions pentru Discovery, avându-i pe Gretchen Eisele, Colleen Halpin, Knute Walker, Benjamin Ringe şi Betsy Wagner ca producători executivi. Sharon Scott este preşedinte şi general manager al Peacock Productions. Producătorii executivi pentru Discovery Channel sunt Howard Swartz şi Denise Contis. Tot producători executivi sunt şi Nik Wallenda, David Simone, Winston Simone şi Shelley Ross.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD Showcase, dar şi prin intermediul unor produse şi servicii comerciale şi educaţionale. Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonaţi din 105 ţări, de pe trei continente.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici