- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (28.06.2016, 10:07)
- Katy Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Andreea Bălan este imaginea unei campanii a brandului românesc de cosmetice Farmec
Cântăreaţa Andreea Bălan promovează concursul online denumit "#MACarena" al brandului Farmec prin care se doreşte popularizarea produselor din noua gamă Gerovital Plant, "Flori de Mac", şi care acordă primelor 100 de participante un produs din gamă, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
2030 afișări
Andreea Bălan este imaginea unei campanii a brandului românesc de cosmetice Farmec
Brandul de cosmetice Farmec şi Andreea Bălan invită femeile să participe la concursul "MACarena". În cadrul acestuia, româncele sunt invitate să se filmeze dansând pe renumita piesă, folosind produsele din noua gamă "Flori de Mac" a Gerovital Plant.
Apoi acestea trebuie să publice videoclipul pe contul personal de Facebook cu hashtag-ul "#MACarena". Primele 100 de înscrieri câştigă automat una din cele 100 de creme Gerovital Plant puse în joc.
Cântăreaţa a dat startul jocului, publicând acest filmuleţ de promovare https://www.facebook.com/andreea.balan.946/posts/928810063894434 pe pagina sa de Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
"#MACarena este o extensie a campaniei noastre de comunicare pentru Gerovital Plant cu ulei organic din Flori de Mac. De peste 120 de ani, Farmec este alături de femeile din România, punându-le în valoare frumuseţea autentică atât de apreciată la nivel global. Iar prin concursul #MACarena dorim să încurajăm româncele să se simtă bine în pielea lor, să se considere frumoase şi să ne arate că buna dispoziţie şi dansul fac parte din secretul frumuseţii lor", a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.
"Farmec este un brand de cosmetice cu valori şi tradiţie puternic ancorate în sufletele românilor. Este un brand care transmite emoţie, energie, putere şi încredere în propriile forţe. De aceea, în momentul în care compania mi-a propus să dansez Macarena cu produsele din noua gamă Gerovital Plant, am acceptat pe loc. Pentru mine a fost ca un joc din copilărie, atunci când mă adunam cu prietenele mele şi dansam în faţa oglinzii. M-am simţit bine, frumoasă şi atrăgătoare. Asta doresc să facă şi româncele: să ne dezvăluie secretul frumuseţii lor", a spus Andreea Bălan.
Concursul "MACarena" a fost conceput pentru promovarea gamei Gerovital Plant cu ulei organic din flori de mac.
În această gamă se găsesc produse cosmetice pentru îngrijirea zilnică a tenului, a corpului şi a părului. Ingredientul de bază din fiecare produs este uleiul organic din flori de mac. Acesta are avantajul de a proteja tenul de factorii din mediul extern. Este ideal în tratamentul cosmetic al tenurilor deshidratate, prevenind iritarea, apariţia ridurilor şi îmbătrânirea prematură a pielii. Pe lângă uleiul din flori de mac, produsele mai conţin ingrediente precum: uleiul natural Inca Omega şi ceară de albine, uleiurile naturale de jojoba, squalan, avocado, vitaminele A şi E – potrivit descrierii produselor din comunicatul de presă al companiei.
Mai multe informaţii despre concurs găsiţi pe pagina de Facebook (facebook.com/farmec.company) şi pe site-ul Farmec (www.farmec.ro).
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este o compania cu acreditări internaţionale ale proceselor de fabricaţie şi comercializează produsele din portofoliu în peste 30 ţări.
Citeşte şi: O cămaşă îmbibată cu sângele lui John Lennon, vândută la o licitaţie pentru peste 40.000 de dolari
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Generația Z adoptă un stil de viață mai sănătos. Tinerii englezi consideră că micul dejun tradițional este prea gras
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește pe www.zf.ro: Final de linie: A dispărut definitiv unul dintre cele mai cunoscute hipermarketuri din România
Citește și: Andreea Bălan, topless în noul videoclip - VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe