Biletele pentru concertul Violetta Live din Piaţa Constituţiei din Bucureşti au fost suplimentate

Biletele pentru concertul Violetta Live, care are ca protagonişti vedetele serialului "Violetta" al Disney Channel şi va avea loc pe 2 septembrie, în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, au fost suplimentate, ca urmare a numeroaselor solicitări din ultimele săptămâni, anunţă organizatorii, Emagic.

3772 afișări
Imaginea articolului Biletele pentru concertul Violetta Live din Piaţa Constituţiei din Bucureşti au fost suplimentate

Biletele pentru concertul Violetta Live din Piaţa Constituţiei din Bucureşti au fost suplimentate

După epuizarea primelor patru categorii de bilete la concertul de pe 2 septembrie, din Piata Constituţiei, în urma numeroaselor solicitări din ultimele săptămâni, numărul de tichete disponibile la preţul de 275 de lei va fi suplimentat, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.

Biletele aferente acestor locuri pot fi achiziţionate de pe www.myticket.ro, www.eventim.ro şi de la partenerii afiliati. Cei care şi-au cumpărat bilete înainte de 10 iulie sunt rugaţi să verifice site-ul http://myticket.ro/violetta/ pentru detalii şi informaţii privind renumerotarea locurilor.

Spectacolul, prezentat în premieră în România, este parte a turneului internaţional din 2015 al grupului.

Violetta Live va avea ca protagonişti vedetele din distribuţia originală a serialului, printre care Martina Stoessel, care interpretează rolul Violettei. Alături de Martina, pe scenă vor fi Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmila), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimento (Broduey) şi Alba Rico Navarro (Naty).

Artiştii vor interpreta cele mai îndrăgite melodii din sezoanele 1 şi 2, dar şi "En Gira" din sezonul 3 al serialului "Violetta". Noul concert va include, de asemenea, o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formaţie de cinci muzicieni, decoruri şi lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante şi costume uimitoare.

În timpul unui spectacol, artiştii schimbă peste 75 de costume - printre care 13 costume pentru Martina Stoessel (Violetta) şi peste 50 pentru restul actorilor.

De asemenea, 10 camioane sunt utilizate pentru a călători cu turneul în Europa şi durează aproximativ 14 ore pentru a pregăti spectacolul în fiecare spaţiu de concert.

În cadrul turneului sunt programate peste 107 spectacole în 38 de oraşe din 12 ţări din Europa, în 2015.

Primul concert Violetta a fost pus în scenă la Teatro Gran Rex, în Buenos Aires, în martie 2013. Denumit "Violetta en Vivo", concertul a avut 77 de reprezentaţii şi a fost vizionat de peste 250.000 de persoane din Buenos Aires.

Acesta a fost urmat de primul turneu "Violetta in Concert", care a debutat în Asunción, Paraguay, în septembrie 2013, după care s-a mutat în Europa, unde au fost susţinute 62 de spectacole în 15 oraşe din Spania, Italia şi Franţa.

În total, turneul a vândut aproape un milion de bilete pentru peste 200 de concerte, în 12 ţări. Turneul a fost urmat de lansarea filmului special care a inclus un spectacol live în întregime şi le-a oferit fanilor şansa de a vedea ce se întâmplă în culisele unui turneu de concerte live.

Serialul "Violetta" s-a bucurat rapid de succes în toate pieţele unde a fost lansat. Considerat prima "telenovelă" pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei, o tânără talentată care revine în oraşul natal, Buenos Aires, după ce a trăit câţiva ani în Europa, şi reuşeşte să facă faţă provocărilor şi schimbărilor dramatice din viaţa de adolescentă, pe acorduri muzicale şi în ritm de dans.

Dublat în 15 limbi străine, "Violetta" a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane în perioada octombrie-decembrie 2014.

"Violetta" a avut un succes imens şi cu produsele personalizate, în diverse categorii, precum articole de modă, produse pentru casă, papetărie, accesorii, cosmetice, jucării, electronice, cărţi şi reviste, înregistrând vânzări de peste trei milioane de cărţi şi un milion de jurnale numai în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Artiştii din "Violetta" au obţinut numeroase discuri de platină, cu vânzări de peste două milioane de unităţi în lumea întreagă.

"Violetta" are peste 350 de milioane de vizualizări pe YouTube, la nivel global, înregistrând mai multe căutări pe YouTube decât Justin Bieber în Italia, Spania şi Franţa.

The Walt Disney Company (TWDC), împreună cu companiile subsidiare şi afiliate ale sale, este unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale în difuzarea de programe de divertisment şi media pentru întreaga familie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici