- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (14.06.2016, 06:00)
- Alin Motogna
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Calea ferată de pe stânca ''Nasul Diavolului'', cel mai periculos traseu feroviar din lume - GALERIE FOTO
La scurt timp după ce a fost învestit în funcţia de preşedinte al Ecuadorului, în anul 1895, generalul Eloy Alfaro a anunţat că urma să fie construită o linie de cale ferată, care lega oraşul de coastă Guayaquil de capitala Quito.
6806 afișări
Calea ferată de pe stânca ''Nasul Diavolului'', cel mai periculos traseu feroviar din lume - GALERIE FOTO (Imagine: Descoperă)
Ideea şefului statului a fost însă primită cu împotrivire atât de membrii partidelor conservatoare, cât şi de cei ai grupurilor liberale, care considerau că în Anzi nu se va putea circula niciodată cu trenul, potrivit Descoperă.
În ciuda rezistenţei opuse de clasa politică, Alfaro a contactat o companie de construcţii din SUA pentru a realiza ,,cea mai periculoasă cale ferată din lume". Acordul semnat de guvernul ecuadorian şi firma nord-americană a stat la baza înfiinţării grupului ,,Guyaquil and Quito Railway Company", care a demarat procedurile de construcţie în anul 1899.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 17:31
• Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
ieri, 17:10
• Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
ieri, 17:05
• Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
-
ieri, 16:30
• Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
ieri, 15:57
-
ieri, 15:40
-
ieri, 15:09
• Cum se încearcă fentarea legii Simonis de către cei care au păcănele în sate şi în comune
-
ieri, 14:58
• Toţi cei şase operatori de transport feroviar de călători, integraţi pe platforma de bilete online
-
ieri, 14:56
-
ieri, 13:49
-
ieri, 13:34
-
ieri, 12:08
-
-
ieri, 11:46
-
ieri, 09:40
Construirea unei căi ferate în inima munţilor a fost un proces extrem de greu de realizat. Muncitorii au trebuit să facă faţă activităţii seismice din zonă şi a condiţiilor meteo instabile, să încerce să se apere de boli şi de animalele sălbatice din împrejurimi.
Cea mai dificilă problemă pe care muncitorii au întâmpinat-o a fost construirea unei porţiuni de cale ferată pe o stâncă cunoscută de localnici sub numele ,,Nariz del Diablo" (,,Nasul Diavolului"). Se spunea despre aceasta că era blestemată de Diavol, deoarece acesta nu dorea ca pe stâncă să fie construită o linie de cale ferată. Muncitorii spuneau că încălcarea dorinţelor lui Satan a făcut ca numeroşi colegi de-ai lor să îşi piardă viaţă. S-a estimat că, în timp realizării construcţiei, peste 2000 de oameni au murit din cauza bolilor, a muncii excesive şi a climei dificile din zonă.
Linia de cale ferată a fost inaugurată în anul 1902 şi a fost utilizată, cu întreruperi, până în 1997, când a fost închisă datorită daunelor majore provocate de alunecări de teren. La ora actuală, o porţiune a căii ferate, care leagă localităţile Alausi şi Sibambe pe o distanţă de aproximativ 12 kilometri, este folosită în scop turistic.
Citeşte şi: Povestea fascinantă a cronometrului care aniversează 200 de ani şi încă mai funcţionează - Descoperă
Citeşte şi: Angelina Jolie va juca în "Orient Express", regizat de Kenneth Branagh, după romanul Agathei Christie
Citeşte şi: Drumul din România aflat în topul celor mai bune din Europa. Are peste 100 de curbe periculoase şi privelişti spectaculoase - VIDEO
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe