- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (08.03.2016, 20:42)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum să-ţi transformi animalele de companie într-o afacere profitabilă
Stăpânii animalelor de companie care au conturi populare de Instagram, cu sute de mii de fani, primesc sume importante de bani pentru ca animalele acestora să apară la evenimente sau să devină imaginea unui brand, informează Business Magazin.
992 afișări
Cum să-ţi transformi animalele de companie într-o afacere profitabilă
Animalele de companie primesc de la 2.000 de dolari în sus, după ce depăşesc pragul de 100.000 de urmăritori. Conturile cu peste 150-200.000 de fani pot cere peste 3.000 de dolari pentru un eveniment, potrivit Business Magazin.
Să administrezi un cont de Instagram nu este foarte uşor, iar unii dintre stăpânii câinilor au renunţat la joburile lor pentru a se ocupa full-time de animalele lor de companie.
Un exemplu de succes este "Boo the Pomeranian", care are peste 17 milioane de fani pe Facebook, despre care s-au scris trei cărţi, există o linie de jucării inspirate de Boo şi are mai multe contracte de publicitate cu firme precum Crocs, Department 56 sau Bentex Group.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O bibliotecă din America acceptă poze cu pisici în loc de bani
-
Republica Moldova a expulzat un diplomat rus din cauza secţiilor de votare deschise în Transnistria
-
Preşedintele Vladimir Putin va vizita China în luna mai
-
Militarii europeni continuă să demisioneze, exact când NATO are nevoie de ei. Situaţia e prezentă şi în România / Statele occidentale discută despre stagiu militar obligatoriu
"Oamenii care au conturi cu peste jumătate de milion de fani câştigă foarte mulţi bani", a declarat Katie Sturino, care deţine un câine, Toast, ce are aproape 350.000 de fani pe Instagram. Toast a devenit imaginea brandului de ochelari Karen Walker şi apărut într-o fotografie promoţională pentru site-ul Zola, purtând un lănţişor de diamante în valoare de 139.000 de dolari.
Un alt exemplu este Bodhi care a câştigat popularitate în industria de fashion pentru bărbaţi. Bodhi are peste 250.000 de urmăritori pe Instagram şi a apărut în campanii promoţionale pentru Coach, Ted Baker, Slavatore Ferragamo sau Asos. Stăpânii acestuia susţin că au un venit constant de 15.000 de dolari pe lună, scrie Business Magazin.
Citește pe alephnews.ro: Nvidia lansează noul GPU „Blackwell” de ultimă generație. Cipul va revoluționa industriile de pretutindeni: „Poate transforma vorbirea în video 3D”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mai bogați în câteva secunde: O eroare la Banca Comercială din Etiopia le-a permis oamenilor să extragă sume uriașe de bani
Lovitură dură pentru salariaţii din România: Ce se întâmplă cu zilele libere din acest an ale angajaţilor
Cea mai nouă tehnologie robotică din lume în practica neurochirurgicală, implementată într-un spital din România. Cum s-a ajuns la această realizare
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Așa arată tânăra care a apărut lângă un milionar și și-a mărit tariful, iar site-ul ei a picat din cauza cererii!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe