Cuplul prezidenţial francez, ironizat într-o campanie publicitară din Germania

Compania germană de închirieri de automobile Sixt, cunoscută pentru reclamele sale îndrăzneţe, îl ironizează, într-o nouă campanie, pe preşedintele francez Nicolas Sarkozy, invitând publicul să facă "la fel ca doamna Sarkozy" şi să aleagă "un mic (model) francez".

18 afișări
Imaginea articolului Cuplul prezidenţial francez, ironizat într-o campanie publicitară din Germania

Cuplul prezidenţial francez, ironizat într-o campanie publicitară din Germania (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Faceţi la fel ca doamna Sarkozy. Alegeţi un mic model francez", este sloganul noii campanii a companiei Sixt, imprimat pe poza unui mic automobil Citroen. Sloganul este o ironie la adresa preşedintelui francez Nicolas Sarkozy, mai mic de înălţime decât soţia sa, fostul model Carla Bruni.

"Este o reclamă tipică pentru Sixt, care trebuie privită cu umor", a declarat purtătorul de cuvânt al companiei Sixt.

Compania "este cunoscută pentru campaniile sale publicitare care conţin aluzii, uneori puţin provocatoare", a mai spus el.

Campania a fost lansată săptămâna trecută în Germania şi se adresează, în special, persoanelor care călătoresc în interes de serviciu.

Sixt a devenit un specialist în reclamele îndrăzneţe, neezitând să folosească în campaniile sale imagini ale liderilor politici. Astfel, pe un afiş publicitar dintr-o campanie anterioară, cancelarul german Angela Merkel apărea cu o frizură punk.

În februarie 2008, cuplul prezidenţial francez a obţinut în instanţă condamnarea companiei aeriene low-cost Ryanair la plata a 60.000 de euro, reprezentând daune morale, deoarece a folosit fără autorizaţie o fotografie a celor doi în cadrul unei campanii publicitare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici