- Home
- Life-Inedit
- WASHINGTON, (31.07.2014, 18:28)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Designul meniurilor din restaurante influenţează comanda clienţilor
Designul meniurilor restaurantelor şi descrierea în detaliu a preparatelor culinare influenţează comanda clienţilor, aceştia ajungând de multe ori să îşi cumpere mâncare prea bogată în grăsimi şi nesănătoasă, se arată într-un studiu recent al cercetătorilor americani.
222 afișări
Designul meniurilor restaurantelor influenţează comanda clienţilor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Ceea ce comanzi s-ar putea să aibă o prea mică legătură cu ceea ce îţi doreşti şi s-ar putea să îţi cumperi mâncare în funcţie de designul meniului şi descrierile din el", a declarat Brian Wansink, profesor care predă comportamentul consumului la Universitatea Cornell din Statele Unite ale Americii, citat de dailymail.co.uk.
Împreună cu colegii lui, profesorul a ajuns la aceste concluzii după ce au analizat 217 meniuri şi 300 de cine comandate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
În primul rând, designul meniului poate influenţa consumatorii. Orice fel de mâncare ce atrage atenţia, de exemplu, cele scrise cu litere îngroşate, în relief sau colorate, îi face pe clienţi să comande acel produs mai repede decât pe cel de lângă.
"Dar, în cele mai multe cazuri, aceste feluri de mâncare sunt cel mai puţin sănătoase", a declarat profesorul Wansink.
În al doilea rând, meniurile cu sortimente culinare descrise în detaliu se vând mult mai bine şi îi fac pe consumatori să creadă că au un gust mult mai bun.
Un studiu anterior a arătat că, atunci când restaurantele decid să schimbe numele produselor din meniu cu unele mai descriptive, acestea devin mai populare.
În momentul în care "fileul de peşte" a devenit "fileu de peşte suculent", "fasolea roşie cu orez" a devenit "fasole roşie cu orez cajun", vânzările acestor produse a crescut cu 28%, iar clienţii au afirmat că sunt mult mai gustoase, chiar dacă reţeta era identică. De asemenea, clienţii trebuiau să plătească cu 12% mai mult pe un astfel de fel de mâncare.
"Când vine vorba de ceea ce comanzi pentru cină, două lucruri contează cel mai mult: ce vezi în meniu şi ce gust îţi imaginezi că are", a adăugat profesorul Wansink.
Astfel, pentru a evita mâncarea bogată în calorii, profesorul a spus că există două întrebări care pot fi puse ospătarului. "Întreabă «care sunt cele două mâncăruri ce primesc cele mai multe aprecieri» şi «care este cel mai potrivit fel de mâncare pentru cineva care îşi doreşte o cină lejeră»".
Studiul va fi publicat luna viitoare în International Journal of Hospitality Management.
Un studiu publicat în luna mai a arătat că persoanele care plătesc mai mult pe mâncarea de la restaurant consideră că aceasta este mult mai gustoasă decât cea care are un preţ mai mic.
Persoanele care au plătit 8 dolari în loc de 4 dolari pentru un platou rece s-au declarat în proporţie de 11% mai încântaţi de mâncarea pe care au servit-o faţă de cei care au cumpărat preparate mai ieftine.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe