Donald Trump critică dur "Saturday Night Live": Nu e amuzant, distribuţia e proastă, o crimă premeditată

Donald Trump a criticat din nou postul NBC şi show-ul satiric "Saturday Night Live", o practică devenită rutină pentru preşedintele ales al SUA, după un episod în care a fost parodiată o conferinţă de presă pe care Trump a susţinut-o recent, informează revista Variety.

751 afișări
Imaginea articolului Donald Trump critică dur "Saturday Night Live": Nu e amuzant, distribuţia e proastă, o crimă premeditată

"NBCNews este groaznic, dar Saturday Night Live este cel mai prost show NBC. Nu e amuzant, distribuţia e proastă, emisiunea e întotdeaua o crimă premeditată. Un post de televiziune cu adevărat groaznic!", a scris Donald Trump pe reţeaua Twitter, duminică după-amiaza.

Comentariul său pe Twitter a apărut la doar o zi după ce Alec Baldwin şi-a reluat rolul de imitator al lui Trump şi a abordat în cheie parodică subiecte precum Obamacare şi conflictele de interese ale preşedintelui ales al SUA. De asemenea, în show-ul de divertisment s-a făcut referire şi la relatările conform cărora Rusia ar avea informaţii compromiţătoare despre Donald Trump, în special la aşa-zisele acuzaţii de sorginte sexuală îndreptate asupra lui Trump.

Donald Trump l-a criticat vehement pe Alec Baldwin, încă de când actorul american a început să-l imite în show-ul umoristic şi de divertisment "Saturday Night Live". În luna decembrie a anului trecut, după o serie nouă de tweet-uri caustice pe reţeaua de micro-blogging Twitter, actorul a promis să nu-l mai imite, cu o singură condiţie. Dacă politicianul republican îşi va face publice declaraţiile anuale de impozit, informează site-ul revistei People.

Tweet-ul preşedintelui ales al Statelor Unite ale Americii în care critica show-ul în decembrie 2016 este: "SNL este total părtinitor, nu-i amuzant, iar prestaţia actorului e cum nu se poate mai rea". După fiecare episod din show-ul Saturday Night Live, Donald Trump reacţionează aprig pe Twitter.

Reacţia sarcastică a lui Baldwin: "Faceţi publice declaraţiile anuale de impozit şi mă voi opri. Ha."

Satira nu pare să fie pe gustul preşedintelui ales al Statelor Unite ale Americii. Disputa dintre actorul Alec Baldwin şi magnat datează de mai multă vreme. Tot în luna decembrie a anului trecut, actorul american l-a interpretat recent pe preşedintele ales al SUA într-un sketch în care magnatul este ironizat vădit. Replicile caustice şi pastişa nu au fost pe placul lui Donald Trump. Aparent, preşedintele SUA nu e deloc amuzat de faptul că e perceput în cheie sarcastică la Hollywood.

După episodul respectiv al Saturday Night Live, Donald Trump a scris pe Twitter că show-ul distorsiunează realitatea şi nu-i deloc nostim. Alec Baldwin i-a dat replica tot pe reţeaua de micro-blogging: "Eu m-aş concentra pe maniera în care aş putea să îmbunătăţesc vieţile americanilor, dacă aş fi preşedinte. M-aş concentra pe ce ar trebui să fac pentru a îmbunătăţi reputaţia Americii în politica externă, aş lupta pentru libertate (...)."

Actorul Alex Baldwin, care a fost multă vreme guest star al show-ului, a acceptat să-l imite pe Trump la rugămintea lui Michaels Lorne, realizatorul Saturday Night Live.

Alec a devenit "doppelganger" al lui Donald Trump. Alte impersonări ale lui Donald Trump au fost realizate de actorii Darrell Hammond sau Taran Killam, iar magnatul a fost invitat al emisiunii în noiembrie 2015.

"Saturday Night Live" nu este singurul show produs de NBC criticat de Trump. Preşedintele ales al SUA a criticat şi emisiunea "The New Celebrity Apprentice" - la care prestează încă în calitate de producător executiv -, după premiera din decembrie, comentând că înlocuitorul său, Arnold Schwarzenegger, e "împotmolit sau distrus" de "maşina de rating pe care o reprezenta el, Donald Trump", drept gazdă a show-ului "The Apprentice". Schwarzenegger a răspuns prin a-i transmite lui Trump că speră că va "munci pentru toţi cetăţenii americani la fel de agresiv cum a lucrat pentru rating".

Saturday Night Live (abreviat SNL) este un spectacol de televiziune nocturn produs în Statele Unite. SNL este o combinaţie de comedie şi varietăţi dezvoltat de Michaels Lorne şi Dick Ebersol Emisiunea a avut premiera pe NBC, reţea de televiziune terestră din Statele Unite, pe 11 octombrie 1975, sub titlul NBC's Saturday Night.